خبرهای داغ:
با حضورفرخزاد معاون استاندار،نمایشگاه «شهرنشاط کودکان و نوجوانان» در قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۴۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، طی مراسمی با حضورفرخ زاد معاون عمرانی استاندار ، حجت الاسلام مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و سایر مسئولین استانی نمایشگاه شادی و بازی در محل گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین افتتاح شد.
فرخ زاد در حاشیه نمایشگاه مذکور بیان داشت: با توجه به اینکه گسترش شهر نشینی سبب تحمیل اضطراب و افسردگی در میان مردم شده است ، هدف و چشم اندازهای مدیریتی استان همواره در راستای افزایش نشاط و تعاملات اجتماعی بنا شده است.
وی برگزاری چنین نمایشگاههایی را مهم برشمرد و افزود: طراحی مناسب فضاهای های شهری و برپایی چنین نمایشگاههایی تاثیری بسزا در سلامت روانی افراد جامعه خواهد داشت و مسئولین شهری می بایست در راستای زیبا سازی مناظر شهری و ایجاد تفرج گاهها و بسترهای مناسب برای ایجاد تعاملات اجتماعی، اهتمام ورزند.
گفتنی است :این نمایشگاه هر روز صبح‌ها ۹ الی ۱۲ و بعدازظهرها ۱۷ الی ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان به تفرج در فضایی معنوی و مذهبی است.
در شهربازی و نشاط آستان مقدس امامزاده حسین(ع) غرفه‌هایی چون استخر توپ، تشک پرنده، راه رسیدن، دشمن‌شناسی، راه دشوار، فوتبال دستی، پازل مخروطی و غرفه مخصوص شهدا تعبیه شده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها