فرمانده سپاه استان البرز گفت: در راستای دستور سردار غیب پرور سه انبار اجناس احتکار شده در البرز شناسایی و به مراجع ذی ربط معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۶۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده سپاه استان البرز درباره جوابیه رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس قوه قضائیه در راستای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی گفت: با توجه به رسالتی که سپاه و بسیج در صیانت از منافع ملت در عرصه دفاع، داخلی، اجتماعی، سیاسی و ...دارند، قطعا بسیج آمادگی دارد تمام تلاش خود را در راستای شناسایی مخلان فرایند و سیستم اقتصادی معطوف کند.

کشف سه انبار کالای احتکاری توسط سپاه و بسیج در البرز

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به دستور اخیر سردار غیب پرور در راستای شناسایی محتکرین افزود: بسیج و سپاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به مراجع قانونی و ذی ربط مفسدان و محتکرین معرفی خواهند کرد تا برخورد لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: اقدام مذکور در استان البرز پیش از این آغاز شده است و سه انبار احتکار شده شناسایی و به مراجع ذی ربط معرفی شدند که اخبار آن نیز انعکاس داده شد.

سردار مولایی تصریح کرد: قوه قضائیه به واسطه محکم شدن روند قانونی فعالیت خود بر جوابیه رهبر معظم انقلاب تاکید داشت، اگر چه ظرفیت های قانونی قوه قضائیه بسیار وسیع بوده و می تواند اقدامات قانونی خوبی انجام دهد نامه رهبری شاید درخواستی برای تاکید بود.

وی خاطر نشان داشت: جوابیه رهبر معظم انقلاب نشان می دهد اهمیت موضوع اقتصادی و برخورد با مفسدین بسیار بالاست و با توجه به سو استفاده برخی از گروه ها از وضعیت کنونی اقتصادی و ریختن آب در آسیاب دشمن برخورد قاطع نتیجه خوبی خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه گفت: نمی توان همیشه با سلام و صلوات با عده ای سواستفاده گر برخورد کرد، حتما باید اقداماتی تند صورت گیرد تا برخی که ستون پنجم دشمن قلمداد می شوند شناسایی شوند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها