به مناسبت "روز ملّی ازدواج" برگزار شد:

مراسم جشن" پیـوند آسمـانی" در بوستان سلامت شاهرود

جشن پیوند آسمانی، با همکاری واحد امور بانوان و جوانان مدیریت آموزش وپرورش، بوستان سلامت بسیج مساجد و محلات ولایت و پایگاه مبارکه حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) در پارک شهدای محراب شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۸۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در خجسته ایام ماه ذیحجه و به مناسبت سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) و روز ملی ازدواج، جشن بزرگ پیوند آسمانی در بوستان سلامت پارک شهدای محراب برگزار گردید.
در این گردهمایی، با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان، ریاست اداره تبلیغات اسلامی، روحانیت، ریاست دستگاه‌های اجرایی، سپاه ناحیه، فرهنگیان، دانش آموزان و عموم شهروندان با تلاوت آیات کلام الله مجید و تفسیر سوره نساء توسط امام جمعه آغاز، سپس این مراسم، با برنامه‌هایی شاد، مفرح ونشاط افزا، همراه با اجرای تئاتر، مولودی، مسابقه و.. ادامه یافت.
از نکات مورد توجه در این مراسم، دعوت از زوج‌های جوان که در این ایام، پیوند آسمانی داشته اند و جشن ازدواج در این گردهمایی، برگزار گردید.
عصمت السادات سیف فرمانده پایگاه مبارکه (س) بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هدف از برگزاری این مراسم باشکوه را، توجه به سنت حسنه ازدواج، تبیین سیره اخلاقی و ساده زیستی زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، همچنین ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار دانست.
در این جشن شاد و به یاد ماندنی، هدایا و وام خرید کالای ایرانی به زوجین جوان نیز اهدا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار