هشتمین جشنواره مالک اشتر به منظور قدردانی از موفقترین فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح صبح امروز و با حضور سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نمازخانه این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۹۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای دری اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی پر توان ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه سپاه در زمینه پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران باید پیشتاز باشد، افزود:معرفی الگو‌های برتر در زمینه‌های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه است.

سردار رجبی با بیان اینکه یک پاسدار باید نسبت به مسائل دینی و معنوی اشرافیت داشته باشد افزود:در فضای کنونی با اشرافیت نسبت به حربه‌های دشمن چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی می‌توان بر علیه دشمنان این مرز وبوم جنگید و پیروز این میدان شد.

وی افزود: فکر منظم و اقدامات منظم و مدیریت صحیح می‌تواند یک نظام را به آراستگی برساند.

سردار رجبی با بیان اینکه موفقیت ما در گرو ایمان و اخلاص در انجام عمل و اعتقاداتمان است گفت:هر کاری که با اخلاص عمل انجام شود نتیجه آن چیزی جز برتری نخواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه گفت: رسالت اصلی جشنواره مالک اشتر برگرفته از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پند‌های مدیریتی آن است؛ که همه مسئولان و فرماندهان در مجموعه سپاه باید این پند‌های مدیریتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: نتایج حاصل از بررسی عملکرد یک ساله به عنوان یک اندوخته در ترسیم نقشه راه برای حرکت رو به جلو موثر است.

در ادامه این جشنواره سرگرد علی منتشلو دبیر برگزاری جشنواره مالک اشتر افزود: جشنواره مالک اشتر با هدف تعیین رده‌های برتر و موفق در سطح سپاه پاسداران تا پایین‌ترین رده یعنی حوزه‌ها و پایگاه‌ها می‌باشد.

وی اظهار کرد: کمک به رشد بیش از پیش رده‌های سپاه و بسیج در جهت تحقق ماموریت‌ها و برنامه‌های سازمان می‌باشد.

منتشلو به ایجاد زمینه بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در سپاه پاسداران با جشنواره مالک اشتر اشاره نمود وخاطر نشان کرد: ارج نهادن به تلاش‌های رده‌های زیر مجموعه در سپاه در راستای تحقق اهداف و ماوریت‌ها می‌باشد.

دبیر جشنواره افزود: در این جشنواره رده‌های موفق و برتر بر اساس فرآیند گزارش اشراف فرماندهی تعیین می‌شوند.

در پایان این مراسم به رده‌های موفق سپاه بیت المقدس به رسم یاد بود لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات