اولین همایش تقریب مذاهب اسلامی، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیبج از کردستان،  اولین همایش تقریب مذاهب اسلامی، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده، دقایقی پیش با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نماینده ولی فقیه در کردستان و روحانیون شیعه و سنی در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج آغاز شد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این همایش اظهار کرد: تا زمانی که یک مسلمان در کره زمین وجود دارد جنگ علیه مسلمانان ادامه دارد و دشمنان با تمام توان برای دستیابی در این عرصه دست به اجرای هر نوع توطئه‌ای می‌زنند.

وی افزود: امروز برای جلوگیری از رشد جهان اسلام می‌خواهند یک مسیحیت مهربان و اسلام خشن را به جهان نشان دهند.

محمد حیدری‌کبیر رشد قابل توجه مسلمانان را از دلایل اصلی این دشمنی عنوان کرد و گفت: تنها یک میلیارد نفر از جمعیت 6 میلیارد نفر جهان مسلمان بود، گفت: نرخ رشد مسلمانان 60 درصد و مسیحیت با 7 میلیون نفر نرخ رشد 1.9 دهم درصدی دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان خواستند یک معادله چند وجهی علیه ملت و اسلام ایجاد کنند و در این راستا فشار اقتصادی، فشار روانی و آشوب و اختشاش را طراحی کردند ولی در این عرصه هم به فضل الهی شکست خوردند.

وی عنوان کرد: چون پیش‌بینی کرده‌اند طی سال‌های آینده جمعیت مسلمانان به بیش از 3 میلیارد نفر برسد، دشمنان برای جلوگیری از این کار هر توطئه‌ای را بکار گرفتند.

وی با بیان اینکه تقریب نه یک شعار، بلکه یک بنیان مرسوس و یک شیوه مقابله با دشمنان است، اضافه کرد: تقریب ذهنی، فکری و عملی باید در بین مسلمانان بیشتر و بیشتر شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات