خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین :
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: مشکلات جامعه بدون رسانه ناشناخته باقی می ماند، خبرنگار ها به شفافیت عملکرد در جامعه کمک می کند که می تواند به پاک بودن فضای عملکردها تاثیر بسزایی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۱۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در بازدید از خبرگزاری بسیج به مناسبت ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با سلاح قلم نجات بخش جامعه هستند و لایه های ناشناخته را برای مردم بیان کردند تا قضاوت های درستی از طرف مردم و حاکمیت اعمال شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین تصریح کرد: خبرنگار و رسانه یک کار قلبی و جهادی می باشد که بدون کوچکترین مزایای مادی با تمام توان در عرصه حضور دارند تا مردم را از وضعیت حاکم بر جامعه آگاه کنند.
مهندس هادی طاهرحانی افزود: مشکلات جامعه بدون رسانه ناشناخته باقی می ماند، خبرنگار ها به شفافیت عملکرد در جامعه کمک می کند که می تواند به پاک بودن فضای عملکردها تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: خبرگزاری بسیج تعامل خوبی با شرکت نمایشگاه ها داشته است و بدون هیچ توقعی با روحیه جهادی در این عرصه تلاش داشته تا بتوانند ویترین خوبی از شهر به اطلاع مخاطبان برساند.
امید است با حفظ روحیه بسیجی با قوت تمام در راه ارتقا ارزش های انقلاب کوشا باشید.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خبرگزاری بسیج گفت: سربازان جنگ نرم در دنیای امروز که در خط مقدم دفاع را انجام می دهند شما رسانه ها و خبرنگاران هستید که هیچ چیز جز عشق نمی تواند راهگشای حرکت در مسیر این حرفه سخت باشد زیرا با گستردگی جبهه جنگ نرم و فراگیر بودن مخاطبان مواجهه هستید.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها