خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

تلاش برای حل مشکلات بیمه خبرنگاران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پیگیری برای حل شدن مشکلات بیمه افرادی که به صورت تمام وقت در کار خبر در استان هستند، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
تلاش برای حل مشکلات بیمه خبرنگاران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به وضعیت خبر در استان قم اظهار کرد: خبر در این استان فرااستانی و فرامرزی است و به همین دلیل زحمات خبرنگاران قمی بروز بیرونی دارد.

وی ادامه داد: استان قم ۲۹۰ نشریه مکتوب اعم از هفته نامه و روزنامه دارد، البته این عدد شامل رسانه‌های مجازی استان نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: برای ارتقاء علمی خبرنگاران در استان قم برنامه ریزی کردیم و در این راستا نخستین جشنواره مطبوعات در این استان در روز خبرنگار برگزار شد و شاهد استقبال گسترده خبرنگاران از این جشنواره بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: ۱۷۰ خبرنگار با ۷۹۰ اثر در نخستین جشنواره مطبوعات شرکت کردند، داوران این جشنواره از وزارت ارشاد بودند و این داوران، کیفیت آثار خبرنگاران قمی را بالا دانستند.

حسینی کاشانی، تعداد روزنامه‌های محلی استان قم را چهار روزنامه دانست و تصریح کرد: همچنین تعدادی از خبرگزاری‌های رسمی در این استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: امسال هیأت منصفه مطبوعات استان قم انتخاب شدند که این افراد نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران دارند و به دنبال حمایت از اصحاب رسانه در استان قم هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که مشکلات بیمه افرادی که به صورت تمام وقت در کار خبر در استان هستند، را حل کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار