خبرهای داغ:
ياسر متانت
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در حاشيه ديدار از اردوهاي جهادي سال 97 خاطر نشان کرد : عرصه های خدمت رسانی و تقویت بعد فرهنگی و اقتصادی مردم توسط بسیجیان ، ورود در عرصه هاي اردوهای جهادی می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۵۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،سرهنگ محمود فروزاد فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در حاشيه ديدار از اردوهاي جهادي و هجرت 97 با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در سال ۹۷ در قالب اردوهای ده روزه ، هفت روزه و یک روزه ابراز داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم فریدونشهر و پشت کوه از تاریخ تيرماه با اعزام دو گروه برادران و سه گروه خواهران انجام شده است و در عرصه های مختلفی مانند ساخت خانه های مردمی ، ساخت حمام ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی ،آموزش سبک زندگی اسلامی و… انجام گرفته که موفقیت آمیز بوده است.

وی در خصوص اردوهای جهادی دانش آموزان خاطر نشان کرد: در اردوهاي طرح های هجرت ، شاداب سازی مدارس ، غنی سازی اوقات فراغت ، محرومیت زدایی با هدف تقويت حس مسئولیت پذيري در دانش آموزان انجام شده است.

محمود فروزاد ادامه داد: دانش آموزان بسیجی از تاریخ هشتم تيرماه در قالب گروه های جداگانه خواهر و برادر در مدارس نبوت ، شهید سجادی ،شهید باهنر و مدارس مختلف شهرستان در عرصه های شاداب سازی فعالیت های فضای فرهنگی مدارس و آماده کردن مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید فعالیت می‌کنند.

سرهنگ فروزاد تصریح کرد:ساخت خانه عالم در روستای فاویان توسط گروه های جهادی حوزه های محلی ، ساخت خانه محروم در روستای زرنجان و اقدامات محروميت زدايي مشابه توسط بسيجيان در اردوهای جهادی انجام می شود.

وی افزود:این اردوها صرفا جهت کمک به قشر محروم جامعه و محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

فرمانده سپاه گلپایگان ادامه داد: این اردوها با همکاری خوبی که بسیجیان و برخی ادارات همچون آموزش و پرورش و دهیاری ها داشتند موفقيت آميز برگزار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان گلپایگان قطب کشاورزی و دامداری است تمام این طرح ها در کنار طرح هایی مثل طرح بسیج همگام با کشاورز که هدف آن علمی کردن کشاورزی است انجام می شود

وی با اشاره به طرح بسیج سلامت که بسیج جامعه پزشکی مأموربه انجام آن است ابراز داشت: گشت بسیج محله محور در جهت افزایش امنیت جامعه و توسط بسیجیان انجام شده است.

سرهنگ فروزاد بیان کرد: بسیجیان به صورت خود جوش و با حداقل همراهی که برخی ادارات انجام دادند برای خدمت رسانی به مردم ، افزایش و تقویت روحیه جهادی و انقلابی مردم فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه گلپایگان بیان داشت:باید در جنگ احزابی که علیه انقلاب اسلامي  در عصر حاضر وجود دارد دست به دست هم دهیم و  ایستادگی کنیم همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با پا به کار بودن مجموعه دولت ،ارتش ، سپاه و ساير نيروهاي نظامي، مردم و اقشار مختلف جامعه ایستادگی کردیم.

وی تصریح کرد: اکنون که در جنگ اقتصادی و رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی و.. هستیم نیاز هست که اقشار مختلف به ويژه مسئولين،به این قضیه باور داشته و ورود کنند.

سرهنگ فروزاد در پايان عنوان کرد:امیدواریم در هر عرصه ای که ورود پيدا مي كنيم بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها