خبرهای داغ:
با هدف تجلیل و ترویج روحیه انقلابی گری؛

همایش تجلیل از مدافعان انقلاب در برخوار برگزار شد

نماینده مردم برخوار گفت:‌ دشمن با برنامه ها و دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه میان مردم و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۱۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، همایش تجلیل از مدافعان انقلاب با هدف حمایت از تجلیل و ترویج روحیه انقلابی گری وبا حضور مسئولان در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در همایش تجلیل از مدافعان انقلاب، اظهار کرد:‌ دشمن با برنامه ها و دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه میان مردم و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد تفرقه قومی و ترویج جدایی‌طلبی در بین اقوام، دوقطبی سازی مردم، القاء ‌ناکار آمدی نظام، کینه ورزی به مدیریت اسلامی و انقلاب و عبور از انقلابی گری هستند.
وی در ادامه تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات مردم، جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور، برنامه‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی و نفوذ برای تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم را از دیگر نقشه ها و برنامه های دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا و برخی از هم پیمانان آن به دنبال اجرای چندین برجام در ایران هستند که می توان برداشتن دست حمایت مقاومت از مسلمانان، شیعیان و اماکن متبرکه عراق و سوریه را به عنوان برجام منطقه ای نام برد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: برجام موشکی از دیگر اهداف آمریکا است که به دنبال نداشتن موشک دوربرد و امکانات دفاعی از ایران است و دیگری به دنبال اجرای سند FATF هستند و متاسفانه برخی از مسئولان در کشور هنوز دل خوش به وعده و وعید های غرب هستند.
در این آیین از تعدادی از مدافعان انقلاب شهرستان برخوار به عنوان نماینده انقلابیون تجلیل شد.

ارسال نظرات