وهاب کاظمی
پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی اراک
فرمانده حوزه شهید مدنی اراک گفت: دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان باید به عنوان یک برنامه در زندگی ما قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۴۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ پاسدار احمد کمانکش فرمانده حوزه شهید مدنی اراک و جمعی از بسیجیان به دیدار خانواده شهید سعید رستگار رفتند.
کمانکش در این دیدار گفت : مردم شهرستان اراک مردمی خونگرم و ولایتمدار هستند که برای خانواده شهداء ارزش زیادی قائلند و شهیدان و خانواده شهداء را الگوی خوبی برای ادامه راه زندگی می دانند و لذا به توفیق الهی همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه جاری خواهد بود.
وی گفت : شهدا همچون نوری هستند که راه را برای ما روشن کرده اند که ما راه را اشتباه نرویم و به سعادت واقعی برسیم لذا قدر این شهدا را باید دانست و نباید آنها را فراموش کرد که فراموش کردن این عزیزان باعث بیراهه رفتن ما می شود چرا که بر اساس منویات مقام معظم رهبری  دیدار  با خانواده های شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی باید به عنوان یک برنامه در زندگی ما قرار بگیرد.
کمانکش ادامه داد :  شهید حججی به عنوان اسوه و الگوی شهدای مدافع حرم است که به جوانان و نوجوانان کشور این نکته را متذکر شد که با توجه به دسیسه های دشمنان و شیطنت های گسترده آنان در فضای مجازی می توان همچنان پاک ماند و سعادتمند شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد : حضور ما در بین شما برای خودسازی خود و همچنین قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا انشاء الله شرمنده شهداء نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات