سردار فضلی در مراسم سی و سومین یادواره شهید منصور سوریان در منطقه کارخانه قند ورامین:
خبرگزاری بسیج: سی و سومین یادواره شهید والامقام منصور سوریان با حضور سردار علی فضلی رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) در منطقه کارخانه قند ورامین با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین(ع) ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۶۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:سی سومین یادواره شهید والامقام منصور سوریان با حضور سردار علی فضلی رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) که در منطقه کارخانه قند ورامین با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسؤولان، اقشار مختلف و نیروهای ولایی و انقلابی در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
این یادواره به مناسبت اولین فرماندهی سردار علی فضلی در گردان ده لشکر امام حسین، عملیات عاشورای 3 برگزار شد که شهید سوریان در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار علی فضلی رئیس دانشگاه افسری امام حسین علیه‌السلام، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس در یادواره شهید منصور سوریان اظهار داشت: سلام و درود خدا بر محضر فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و شهدای جنگ تحمیلی، شهدای بصیرت، شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای، شهدای 15 خرداد و شهدای عملیات عاشورای 3 که این مراسم باشکوه برگزارشده است.

وی گفت: مردم دشت ورامین پیشتاز در مبارزه برای نظام هستند، پیشتاز در دفاع از حضرت امام و بنیان‌گذار پایه‌های انقلاب هستند و از همه مردم ایران در دفاع از نظام و ایران پیشی گرفته‌اند.

فضلی افزود: در عملیات عاشورای 3 که در منطقه عملیاتی فکه در شرایط بسیار سخت انجام شد برای حاضران بازگویی می‌کنم، تیپ ده سیدالشهدا دچار آسیب‌هایی شده بود و باید این تیپ عملیات‌هایی را انجام می‌داد و در آن زمان عملیات بزرگ انجام نداده بود.

وی در ادامه گفت: حضرت امام در تابستان ،سال 64 در جمع فرماندهان جنگ گفت: هر شب به دشمن حمله کنید، به دشمن امان ندهید، آسایش را از دشمن بگیرید و حملات را مداوم انجام دهید و بعد از سی سه سال می‌بینید که این فرمایشات حضرت امام امروز هم قابل‌اجراست.

وی تصریح کرد: اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود. مردم مشکلات اقتصادی دارند و می‌شود از جوانان ولایت مدار و انقلابی در جهت کمک به مدیران اجرایی کمک کرد.

وی بیان داشت: در زمان عملیات عاشورای ۳ که در مردادماه انجام شد، شناسایی منطقه 50 روز قبل انجام‌شده بود و منطقه به‌صورت کامل شناسایی‌شده بود و این شناسایی کاملاً طبقه‌بندی‌شده بود و با رعایت حفاظت اطلاعات انجام‌شده بود.

وی اذعان داشت: در زمان عملیات تیپ سه گردان داشت ولی عملیات در چهار جبهه انجام شد و قبل از شروع عملیات به‌صورت غیر محسوس عملیات در پشت جبهه بازسازی شد.

این مسؤول گفت: ستون کشی برای عملیات در تاریکی شب و از محور دیگر وارد منطقه شدند و معابر و میدان‌های مین پاک‌سازی‌شده بود و به شب عملیات رسیدیم و با تمام وجود آماده عملیات بودیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدایی که در عملیات‌ها شرکت می‌کردند، برای خدا بود و این شهدا باخدا معامله می‌کردند و هر اقدامی که انجام می‌شود برای خدا بود، در شب عملیات 300 نفر از نیروهای عراقی نیز اسیر شدند و رزمندگان ما در این عملیات در هر چهار محور پیروز می‌شوند و غنائم جنگی زیادی از دشمن به دست می‌آورند و تمام وجود اقتدار بچه‌های بسیجی و حزب الهی را به رخ دشمن می‌کشند.

سردار فضلی گفت: در همان روز خطبه‌های نماز جمعه به پیروزی این تیپ اختصاص یافت و این پیروزی حاصل شجاعت، غیرت، جوان مردی و مردانگی آن‌ها بود.

رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: در ابتدای این مراسم و قبل از حضور در مراسم از مادر شهید و همسر شهید کسب تکلیف کرده و رخصت طلبیده و در مراسم حضور یافتم، در زمان عملیات عاشورای سه، دختر شهید تازه متولدشده بود و خبر تولد این فرزند را به ایشان دادند ولی این سردار باوجوداینکه تازه متولد شد بود از فرزند و خانواده گذشت و در عملیات حضور یافت.


فضلی اظهار داشت: خانواده شهدا، پدران و مادران شهدا بر گردن همه ما مسؤولان حق بزرگی دارند از این حق نگذریم و تکریم خانواده‌ها به نحو احسن انجام شود.
گفتنی است، شهید منصور سوریان در 25 مرداد سال ۶۴ در عملیات عاشورای ۳ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به برادر شهیدش پیوست وی در زمان شهادت یک فرزند دختر نیز داشت.

سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.

سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.سردار فضلی : اگر مدیران اجرایی از پتانسیل‌های مردم استفاده شود همانند جنگ تحمیلی مشکلات و معیشت مردم حل می‌شود.

ارسال نظرات