خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان از برگزاری همایش حبیب انقلاب همزمان با سالگرد مرحوم آیت‌الله سیدحبیب‌الله طاهری‌گرگانی در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۶۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری از برگزاری همایش «حبیب انقلاب» در هشت دی‌ماه جاری مصادف با سالگرد مرحوم سیدحبیب‌الله طاهری‌گرگانی  در گرگان خبر داد و اظهار کرد: نشستی در سازمان تبلیغات در رابطه با حبیب انقلاب اسلامی و سیره رضوی «مرحوم آیت‌الله حبیب طاهری‌گرگانی» برگزار شد در واقع این نشست یکی از سلسله نشست‌های مقدماتی همایشی است که در هشتم‌ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن در چهلمین سال از پیروزی انقلاب و هجمه‌هایی که دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و عدم آشنایی نسل‌ جوان با مبارزات انقلابی و جریان نفاق که قبل از انقلاب اسلامی وجود داشت موجب شد برای معرفی این دوران‌ها به معرفی شخصیت آیت‌الله سیدحبیب‌الله طاهری‌گرگانی  بپردازیم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به نقش پررنگ مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی  در انقلاب اسلامی بیان کرد: ایشان در انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند و همیشه در کنار امام و رهبری بودند و با دفاع از جریان انقلاب در برابر جریانات انحرافی ایستادند طوری‌که مقام معظم رهبری نیز در زمان ارتحال این عالم ربانی به این مهم اشاره کرده‌اند.

طاهری یادآور شد: در خصوص همایش نشست‌های مختلفی برگزار شد که یکی از نشست‌ها به‌بهانه دهه کرامت و با عنوان سیره رضوی حبیب انقلاب برگزار شد و در دهه امامت و ولایت نیز به‌دلیل اینکه مرحوم طاهری‌گرگانی  نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر را در استان برعهده داشتند و و به‌دلیل اهمیت موضوع نشست دیگری در ایام پنج آذر برگزار می‌شود و به مقوله مبارزات قبل از انقلاب، نقش و تلاش این عالم ربانی پرداخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم نقش مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی  در حمایت از نام مقدس جمهوری اسلامی، ولی‌فقیه و مبارزه با جریانات دگراندیش و فتنه‌گران را نیز مطرح خواهیم کرد./فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها