خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه نینوا در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان استان گلستان گفت: اگر سوال کنیم درچهل سالگی انقلاب وظیفه هنر و هنرمند چیست ، باید گفت هنرمند ، هنری را باید تبیین کند که برگرفته از فرهنگ ، آداب ، سنن و اعتقادات آن است.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

درب بسیج به روی همه هنرمندان باز است / ان شاءالله و به یاری هنرمندان در جنگ فرهنگی به راحتی پیروز خواهیم شدبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه نینوا در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان استان گلستان گفت: اگر سوال کنیم درچهل سالگی انقلاب وظیفه هنر و هنرمند چیست ، باید گفت هنرمند ، هنری را باید تبیین کند که برگرفته از فرهنگ ، آداب ، سنن و اعتقادات آن است.

وی افزود: هنر بسیج هنرمندان سازماندهی همه هنرمندان و سوق دادن آنها به سمت هنر ارزشی است.

مهاجر با بیان اینکه درب بسیج به روی همه هنرمندان باز است تصریح کرد: ان شاا... و به یاری شما هنرمندان عزیز با توجه به جنگ فرهنگی که توسط دشمن علیه جمهوری اسلامی و انقلاب در حال وقوع  است ، در این جنگ به راحتی پیروز خواهیم شد.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در پایان با تشکر از سرهنگ جعفری مسئول سابق بسیج هنرمندان استان بابت زحماتی که کشیدند اظهار داشت: از تمامی هنرمندان استان درخواست  می کنم در بخش نشر ارزش های دفاع مقدس بخصوص شهدای مظلوم غرب وشمال غرب کشور همت گماشته بلکه بتوانیم گوشه ای از  رشادت های این عزیزان را به نمایش بگذاریم.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار جعفر جعفری تقدیر و سرگرد مهدی درویشی جایگزین وی گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها