به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) کارگاه آموزشی ازدواج پایدار، خانواده سالم در گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۰۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، پویش اجتماعی ازدواج پایدار، خانواده سالم در قالب ۴ پاتوق آشنایی، عشق، انتخاب همسر و سال اول ازدواج در کوی مازاری‌ها برگزار شد.

اداره کل بهزیستی استان یزد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره جوانان در آستانه ازدواج ایده جالبی رابه عمل درآورد.

این سازمان با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با فراهم کردن فضای شاد و مفرح، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی گفت‌و‌گو محور با حضور مشاوران مجرب این حوزه کرد.

از نکات حایز اهمیت این حرکت، طرح مسائل مربوط به ازدواج مثل خواستگاری، آشنایی، جذابیت و عشق به صورت نمایش بود، نمایش‌های خیابانی با زبان هنر، مولفه‌های اصلی ازدواج را که پایه‌ساز یک زندگی موفق هستند آموزش می‌دهند تا تاثیرگزاری و ماندگاری بیشتری برای افکار عموم داشته باشند.

از دیگر برنامه‌های فرهنگ ساز و آگاه کننده این سازمان‌ها به مناسبت هفته ازدواج برگزاری پایگاه سلامت جهت مشاوره رایگان ازدواج در ۷ پارک سطح شهر، تجلیل از خیرین امر ازدواج در سالن شهید صدوقی اداره ورزش و جوانان یزد، نمایشگاه ملزومات ازدواج به همراه بسته‌های مشاوره‌ای در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شهید قندی یزد و همایش‌هایی به قصد اطلاع‌رسانی جوانان طراحی شده است.
ارسال نظرات