خبرهای داغ:
جمعی از خواهران طلبه بسیجی مدرسه علمیه کریمه اهل بیت (ع) و بسیجیان حوزه مقاومت کوثر قم با خانواده شهید حاجی حسنی کارگر در مشهد مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ملیحه خراسانی مادر شهید محسن حاجی حسنی کارگر از شهدای فاجعه منا در جمع خواهران بسیجی مدرسه علمیه کریمه اهل بیت (ع) و حوزه مقاومت کوثر قم اظهار داشت: محسن در تاریخ ۱۵ آبان ۶۸ در مشهد به دنیا آمد و از ۳ سالگی علاقه زیادی به تلاوت قرآن داشت و در سال ۱۳۹۳ مقام اول مسابقات بین المللی قرآن در رشته قرائت را از آن خود کرد؛ همیشه صدای تلاوت قرآن از خانه شنیده می‌شد.
وی ادامه داد: محسن علاقه خاصی به اهل بیت (علیه السلام) داشت و در هنگام سفر خود به مالزی گفت: مادر من مقام اول بین المللی قرائت قرآن را از خداوند واهل بیت (علیه السلام) خواسته ام پس مطمئن باش مقام اول برای کشور ایران است.
مادر شهید گفت: فراغ وداغ محسن برای من سنگین بود، ولی چون خداوند خواست ومحسن با آن لباس مقدس ودر آن زمان و مانند آقاجانش اباعبدالله الحسین (ع) زیارتش ناتمام بماند وشهید شود من هم راضی به رضای خداوند شدم.
وی افزود: پس از شهادت محسن کلاس قرآن وروضه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در خانه ما دایر میباشد وهرساله چندین قاری همانند محسن تربیت می‌شود.
در پایان مادر محسن توصیه‌ای به جوانان کرد وگفت:همیشه با قرآن و اهل بیت (ع) باشید واز نایب امام زمان (عج) پیروی کنید و سختی‌ها را تحمل کنید تا به کمال برسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها