خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی هندیجان سرهنگ نصیر ابدالی از کشف و ضبط قاچاق ۳۶کیلو ۹۵۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک در ایست و بازرسی انتظامی امامزاده عبدالله (ع)هندیجان محور دیلم به هندیجان و توقف یک دستگاه پروژه و دستگیری ۲نفربا تلاش های ماموران انتظامی هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۱۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

سرهنگ دوم پاسدار نصیر ابدالی در شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:این محوله مواد مخدر تریاک درسیلندر خودروی پژوه جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران پرتلاش انتظامی هندیجان در ایست و باز رسی امامزاده عبدالله (ع)محور دیلم به هندیجان به همراه دستگیری ۲ نفر کشف و ضبط شد.

وی افزود:ماموران انتظامی شهرستان هندیجان برای ایجاد امنیت و آرامش شهرستان با اقتدار و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام قوا پای کار هستند و همواره در خدمت مردم بوده و در مقابل قاچاقچیان مبارزه می کنند.

وی بابیان آمادگی ماموران انتظامی هندیجان در تمام شرایط گفت:دستگیرشدگان قاچاق مواد مخدر با تشکیل پرونده و بررسی های لازم به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد وجانوران انتظامی هندیجان در هر شرایطی آماده جان فشانی در راه اسلام و ایجاد امنیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها