خبرهای داغ:

توزیع وسایل برقی هیات میثاق باشهدا بین نیازمندان هندیجان

در راستای خدمات رسانی شایسته به افراد بی بضاعت به همین منظور با همت بسیجیان هیات میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و خیرین شهرستان هندیجان تعدادی وسایل برقی شامل یخچال و تلویزیون در بین افراد نیازمند و مستمند توزیع شدند.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۲۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

محمدحسین عنانات در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:برای کمک رسانی به خانواده های نیازمند و بی سرپرست وسایل مورد نیاز شامل سبد های غذایی ویخچال و تلویزیون توزیع شدندودرصورت کمک رسانی بیشتر مردمی می توان خدمات بهتری برای خانوادههای نیاز در منطقه هندیجان انجام داد.

وی افزود :در طول بنا به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اقدامات قابل قبولی در زمینه کمک رسانی انجام گرفته ولی هر چه مشارکت های مردم بیشتر باشد بهتر می توان وسایل ضروری را تهیه و در اختیار آنها قرار داد.

وی بابیان همکاری اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد امام راحل گفت:تعامل خوبی میان کمیته امداد امام راحل و اداره آموزش و پرورش و هیات میثاق با شهدا برای کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت در تهیه نوشت افزار وجود دارد که با شروع سال تحصیلی بصورت ویژه درهندیجان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها