خبرهای داغ:

‌نخستین سالگرد شهادت فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت در اهواز برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهادت سردار سرتیبپ جان‌محمد علی‌پور، فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت باحضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۲۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، نخستین سالگرد شهادت سردار سرتیپ جانمحمد علی‌پور، فرمانده ارشد زرهی جبهه مقاومت باحضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

این مراسم به مناسبت گرامی‌داشت خون این شهید و صدها تن از شهدای دفاع مقدس برگزار می‌شود تا قددردانی باشد از تلاش‌های بی‌مزد و منت این غیور مردان خطه خوزستان و بار دیگر خوزستان را به بوی شهید و شهادت عطرآگین کرد.

سخنران و مهمان ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار سرتیبپ جانمحمد علی‌پور سردار سرتیپ پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خواهد بود.

این مراسم در تاریخ 25 مردادماه سال جاری رأس ساعت 9 صبح در ملی‌راه، خیابان زاویه مجتمع فجر برگزار می‌شود؛ پدران و مادران شهدا، فرزندان شهدای مدافع حرم و جمعی از بسیجیان و رزمندگان این شهید در مراسم گرامیداشت هم‌رزم خود شرکت خواهند کرد.

به گزارش بسیج، شهید والا‌مقام جان‌محمد علی‌پور از رزمندگان شهر یک‌ هزار شهید اندیمشک است که پیش از شهادت، مدت طولانی برای نبرد با تکفیری‌ها و دفاع از حرم بی بی زینب‌کبری(س) در سوریه حضور داشته است.

این دلاور‌مرد خوزستانی از همرزمان شهید حبیب رحیمی منش و مجدی نسب بود که حالا در بهشت میهمان یک هزار شهید دیگر سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و مبارزه با تکفیری‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار