در یادواره 86 شهید حوزه شهری و 2 شهید گمنام شهر مامونیه مطرح شد :

مدیران با تقوا راه حل برون رفت از مشکلات امروز

حجت السلام والمسلمین علیرضا پناهیان با تاکید بر اینکه برای آباد کردن کشور باید مسئولان با تقوا را انتخاب کنیم تصریح کرد : مدیریتی که اهل ذکر خداو تقوا نباشد خدا گره به کار آن جامعه می اندازد چرا که تقواست که هوش مدیریتی را افزوده و توان مدیریت را بالا می برد و تمام این ها وعده های خداوند است که نص صریح کلام الله مجید است.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۳۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

مدیران با تقوا راه حل برون رفت از مشکلات امروزبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ به مناسبت برگزاری یادواره 86 شهید حوزه شهری و 2 شهید گمنام شهر مامونیه شهرستان زرندیه افتخار میزبانی عمار روشنگر انقلاب حجت الاسلام والمسلمین حاج علیرضا پناهیان و مداح خوش لحن دفاع مقدس حاج محمد صادق آهنگران را داشت.

در این مراسم با شکوه و معنوی که با حضور اقشار محتلف مردم ، خانواده های معظم شهدا  ، جانبازان و ایثارگران در مسجد جامع علی ابن ابی طالب شهر مامونیه برگزار شد ؛ استاد حوزه و دانشگاه حجت السلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه قبول و باور داشتن برخی از مسائل دینی از جمله ، اخلاقیات ، وجود خدا ، عبادت ، ارسال رسل و... برای مردم در هر دین و آئینی بسیار ساده و آسان است ؛ موضوع جلسه را پرداختن به مسائلی و قوانینی از دین قرار داد که باور آن در ذهن مردم بسیار سخت و غیر ممکن است.

حجت السلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه یکی از مواردی که باور آن در ذهن مردم بسیار سخت و غیر ممکن است آباد کردن دنیای مردم توسط دین و بطور کلی چالش پیوند دین و دنیا است و نمونه بارز اینکه این مساله قابل فهم ، درک و باور برای مردم نیست این است که در این صورت ما نباید یک مدیر و مسئول بی تقوا بر سرکار داشتیم چرا که نتیجه این انتخاب غلط برخود مردم و زندگی دنیایی شان اثر می گذارد.

علیرضا پناهیان با تشریح رابطه بین تقوا و مدیریت تصریح کرد : اگر جامعه ای مدیران آن از با تقواترین ها نباشد خداوند در امور مادی و دنیوی آنها نیز گره می اندازد و امروز آنقدر که ما مقید به این هستیم که امام جماعت مسجد انسان با تقوایی باشد ، انتظار آن را نداریم که مدیر کل ها هم افراد با تقوایی باشند و چنین افرادی را بر سر کار نمی آوریم و تنها جامعه ای که می توان از استانداران و فرماندران آن چنین توقعی را داشت ، دولت و حکومت حضرت ولیعصر (عج) است.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به شبهاتی که با موضوع جلسه همخوانی داشت پاسخ دادند و تاکید کردند : امروز پیشرفت غرب نه تنها پیشرفت نیست بلکه بشریت را به نابودی کشانده است بطوریکه بزرگترین راهپیمایی در فرانسه به دنبال تصویب قوانینی بود که بنیان خانواده را در فرانسه زیر سوال و خدشه می برد؛ رخ داد.

ایشان با بیان اینکه پیشرفت غربی ها پایدار و جامع نیست گفت : اعتراف خود مسئولان آمریکایی به نحوه عملکرد غلطشان در عراق و افغانستان یکی از دلایلی است  که نشان می دهد مدیریت آمریکا ، ناموفق و در نتیجه پیشرفت آنها رو به زوال است.

 حجت السلام والمسلمین علیرضا پناهیان در پایان بار دیگر با تاکید بر اینکه برای آباد کردن کشور باید مسئولان با تقوا را انتخاب کنیم تصریح کرد : مدریتی که اهل ذکر خداو تقوا نباشد خدا گره به کار آن جامعه می اندازد چرا که تقواست که هوش مدیریتی را افزوده و توان مدیریت را بالا می برد و تمام این ها وعده های خداوند است که نص صریح کلام ا... مجید است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار