مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گففتگو با «بسیج»:
فراهانی گفت: موضوعاتی که با معیشت و اقتصاد مردم سر و کار دارد در اولویت نظام و کشور قرار دارد؛ امروز بی ثباتی قیمت در کشور یکی از معضلاتی است که می‌تواند بعدها به ضرر منافع ملی تمام شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۶۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

محمد فراهانی، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم مدیریت کارشناسانه بازار ارز و طلا گفت:اگر بر روی کنترل و شیوه های کارشناسانه تر در خصوص مدیریت بازار ارز و طلا کار میشد اوضاع به این صورت پیش نمیرفت.

وی افزود: امروز دولت و تیم اقتصادی آن نیازمند به کارگیری افراد پختهتر می باشد تا سیاستها و نظرات کارشناسانه ای را در خصوص اوضاع کنترل قیمت دلار و سکه داشته باشد نه اینکه  دریک شب تصمیمات دفعی ابلاغ شود که بعدها متوجه شوند که آن تصمیم اشتباه بوده و برای جبران خطا و اشتباهات خود هزینه گزافی را بدهند و اوضاع به جایی برسد که تورم همهجا را بگیرد و مشخص شود که پای سودها و منافع شخصی افراد به میان آمده است.

فراهانی عنوان کرد: امیدواریم که رئیس جمهور محترم در خصوص ترمیم و تغییر کابینه اقتصادی دولت سریع اقدام کنند و منتظر مسائل دیگر نباشد چون موضوعاتی که با معیشت و اقتصاد مردم سر و کار دارد در اولویت نظام و کشور قرار دارد تا با این تغییرات به یک ثبات اقتصادی و ثبات قیمت در کالاها ارز دلار و طلا برسیم. امروز بی ثباتی قیمت در کشور یکی از معضلاتی است که میتواند بعدها به ضرر منافع ملی تمام شود و برخی از سوء استفاده گر ها در این آشوب و بلوای  نوسانات قیمت سوء استفاده های بسیاری  کنند و باعث نارضایتی تعدادی بسیاری از مردم شود.

 

ارسال نظرات