خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه اردوی جهادی حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه بجنورد با حضور جمعی از بسیجیان و جهادگران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۹۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در مراسم افتتاحیه‌ی اردوی جهادی، سرگرد پاسدار رضا اسماعیل بیدکی، جانشین فرمانده ناحیه بجنورد ضمن خیرمقدم به نونهالان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها با ابراز این موضوع که اردو‌های جهادی تبلور عینی تفکر بسیج و بسیجی است بیان کرد:حضور دانشجویان خواهرِ بسیجی توانمند در حیطه‌های فرهنگی اثرات موثر خوبی را به همراه دارد.

بیدکی عنوان کرد: امروز فعالیت گروه‌های جهادی علی رغم فعالیت‌های سازندگی در قالب کار فرهنگی تفکرسازی قشر نونهال و نوجوان را در دست گرفته که تاثیر آن در خانواده مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه اردو‌های جهادی در بخشی از فعالیت خود محرومیت زداییِ عرصه‌های فرهنگی اجتماعی را در دستور کار قرار دادند، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش و جلوگیری از معضلات فرهنگی اجتماعی از اهداف این اردوی جهادی است.

خانم شجاع فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) نیز ضمن تشکر از همکاری ناحیه بجنورد در برگزاری اردوی جهادی گفت: اردو‌های جهادی یکی از خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و امروز بسیج خواهران در قالب اردوی جهادی به تبیین فرامین رهبر انقلاب می‌پردازد.

شجاع با اشاره به اینکه این اردو در محور دوم خود هم به جهاد فرهنگی می‌پردازد خاطر نشان کرد: آموزش‌های فرهنگی اجتماعی، هنری و صنایع دستی محور فعالیت خواهران بسیجی این اردو در مدت 7 روز می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها