خبرهای داغ:
مسوول کارشناسی فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین خبر داد:

کسب رتبه اول کشوری در سی و ‌ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

فیاض پور گفت: مسابقات با شرکت ۹ نفر از دانش آموزان قزوین برگزار شد که ۸ نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند
کد خبر: ۹۰۴۶۹۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

احسان فیاض پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله کشوری در اردو گاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
وی گفت: ۶ میلیون اثر به دبیرخانه مسابقات ارسال و از آن میان بیش از ۲۰۰۰ اثر پذیرفته شد.
مسوول کارشناسی فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین ضمن اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات بارویکرد مهارت آموزی و باهدف شناسایی و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان برگزار شد.
فیاض پور در خصوص رشته های این مسابقات عنوان کرد: هنر‌های آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنر‌های دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی از بخش‌های این مسابقات بودند.
وی افزود: بخش پسران این جشنواره به مدت ۴ روز برگزار شد و پس از آن رقابت دانش آموزان دختر آغاز خواهد شد.
مسوول کارشناسی فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با اشاره به تعداد شرکت کنندگان استان قزوین در این مسابقات اضافه کرد: مسابقات با شرکت ۹ نفر از دانش آموزان قزوین برگزار شد که ۸ نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند.
فیاض پور ادامه داد: مجید قربانی از دبیرستان علامه امینی موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته شکسته نستعلیق، حمیدرضا ازی محمد از هنرستان چمران در رشته مشبک مقام دوم کشوری، امیرحسین کشاورز از دبیرستان علامه جعفری مقام دوم کشوری در رشته پویا نمایی و محمدرضا اباصلت از هنرستان خلیج فارس در رشته تذهیب موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.
وی افزود: همچنین علی یزدانی در رشته معرق از هنرستان چمران، نیما برزگر رشته تکنوازی از هنرستان چمران، ماهان مقدری در رشته وبلاگ از دبیرستان علامه جعفری و سید هاشم عبد حسینی در رشته منبت از هنرستان چمران موفق به کسب مقام برگزیده کشوری از سوی داوران این مسابقات شدند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار