خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های قزوین گفت: باید همه به سهم خود وارد میدان شویم تا بتوانیم از مرحله مشکلات اقتصادی عبور کنیم لذا در شش ماه دوم سال رویکرد ما کاملا در جهت اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۶۹۷۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

هادی طاهرخانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در ۲۴آبان ماه میزبان کنگره ۳۰۰۰شهید استان قزوین خواهیم بود و برنامه های متنوع فرهنگی به میزبانی نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است.
مهندس هادی طاهرخانی گفت:با تمام مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد با کمک و وحدت می توان از آن عبور کرد و شرایط ایده الی را مهیا کرد اما امنیت تنها مولفه ایست که جایگزین ندارد.
و گفت: امنیت را مرهون خون شهدایی هستیم که در ۸ساله دفاع مقدس و در عراق،سوریه،لبنان،و در مبارزه با تروریست جان خود را در راه آرمانها ی انقلاب و حفظ امنیت تقدیم کردند، لذا بر همگان واجب است که در این مسیر در انتقال این فرهنگ کوشا باشتد.
وی در ادامه افزود: ما اعتقاد داریم که شهدا و خانواده معظم آنها منشا خیر و برکت هستند و هر اندازه ای که بتوانیم به ایشان خدمت کنیم و فرهنگ ایثار را یاری گر باشیم، خیر و برکت آن شامل سایر اقدامات ما نیز خواهد شد.
طاهرخانی تصریح کرد: امسال بیش از ۶۲عنوان نمایشگاه تدارک دیده شده که در ۴۰هفته برگزار می شود.
شرکت نمایشگاه ها به عنوان پر مخاطب ترین دستگاه اجرایی استان بوده که کارهای فرهنگی زیادی در این راستا انجام شده از جمله نمایشگاه اکسپو قزوین بزرگترین رخداد هنری بود که در جهت کمک به اقتصاد هنر برگزار گردید.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های قزوین ضمن تاکید بر اقتصاد مقاومتی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی فرمانی از طرف ولی امر مسلمین صادر می شود باید همه به سهم خود وارد میدان شویم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و در شش ماه دوم سال رویکرد ما کاملا در جهت اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی می باشد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها