خبرهای داغ:

یادمان شهدای طلاب و روحانی شهرستان شیروان برگزار شد

یادمان شهدای طلاب و روحانیت شهرستان شیروان با سخنرانی حجت الاسلام باقری و حضور خانواده شهدا، جانبازان، پاسداران و بسیجیان، و جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۹۹۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یادمان شهدای طلاب و روحانیت شهرستان شیروان با سخنرانی حجت الاسلام باقری و حضور خانواده شهدا، جانبازان، پاسداران و بسیجیان، و جمعی از  مسئولین شهرستان در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام باقری گفت: امام جواد (ع) در بین شیعیان از احترام فوق العاده‌ای برخوردار است و شیعیان ارادت خاصی نسبت به ایشان دارند و برای حل مشکلاتشان به این امام جوان متوسل شده و حاجت روا می‌ شوند.

در ادامه افزود: شایسته است تا جوانان و مسلمانان ما با بهره گیری از سیره و منش این امام جوان، به عنوان الگو و نمونه‌ای متعالی در دنیای امروز که دنیای علم و دانش است، راه حق را سریعتر و با آگاهی کامل بپیمایند.

باقری شهدا را نماد مقاومت دانست و افزود: ما در اینجا جمع شده ایم تا پرچم انقلاب و شهدا را برافراشته نگه داریم. آگاهی دادن برخی مسائل جنگ، برای همگان به ویژه نسل جوان که در آن ایام حضور نداشته‌ اند، ضروری است. اگر شهدا را خوب بشناسیم و خوب معرفی کنیم، الگوی جوانان امروزهنرپیشه‌گان خارجی نمی‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان برای دفاع از انقلاب و حفاظت از کیان کشور، از جان و هر آنچه که به آن دلبستگی داشتند، گذشتند و امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا که امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کرده‌اند، وظیفه ما است.

باقری در پایان اظهار داشت: انسجام، وحدت ملی و همدلی رمز موفقیت است در شرایطی که دشمن سعی دارد با فشار و تحریم ملت ایران را به ستوه آورده تا در مقابل آن‌ها سر تعظیم فرود آوریم که این امر هرگز شدنی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار