سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع)،
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یادواره ۵۵ شهید بخش هیر اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم ۲۸ مرداد ماه با سخنرانی امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۲۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی صبح امروز در جلسه برگزاری یادواره شهدای هیر در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره 55 شهید بخش هیر اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم 28 مرداد ماه با سخنرانی آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در سطح استان شکل بسیار مناسبی به خود گرفته که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است و از این پس نیز تلاش ما بر این خواهد بود که بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آن طور که باید و شاید عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حفظ و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در جامعه به منظور دفع توطئه‌های دشمنان امر لازم و ضروری است و باید تمام تلاش خود را برای تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان انجام دهیم و به تمامی اهداف خود در راستای حفظ و نگهداری آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.

عبدی تصریح کرد: ادای دین در مقابل شهدای والامقام برای ما یک اصل اساسی و ضروری است و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم در امر برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور تاثیرگذاری قابل توجه در بین عموم مردم و به ویژه نسل امروزی موفق عمل کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به این که نسل امروزی شاهد اتفاقات هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس نبودند باید برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره‌های شهدا را با هدف شناساندن و معرفی تلاش‌های انجام یافته و تربیت نیروهای بسیجی و متدین در استان در دستور کار قرار دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: این مراسم معنوی با همت سپاه حضرت عباس(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای روستای ایوریق بخش هیر و دهیاری ایوریق 28 مرداد ماه ساعت 10:30 در روستای ایوریق با مداحی بهروز یوسفی و شاعری غفور رجبی برگزار می‌شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم باشکوه دعوت به عمل می‌آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار