خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از کسب مقام اول توسط دانش آموز نهاوندی در رشته دو و میدانی و ماده پرتاب وزنه در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۳۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

دانش‌آموز نهاوندی موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته دوومیدانی و ماده پرتاب وزنه شدعلیرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: «شاهین یارحسینی» دانش آموز نهاوندی موفق شد در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی کشور مقام نخست کشوری را در رشته دو و میدانی، ماده پرتاب وزنه به خود اختصاص دهد.

وی گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور که به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است که این دانش‌آموز دبیرستان مبتکران نهاوند موفق شد در رشته دو و میدانی، ماده پرتاب وزنه 5 کیلویی، با ثبت رکورد 17.26 متر مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان این که این دانش‌آموز با کسب این موفقیت، جواز حضور در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور کرواسی را نیز به دست آورده است، کسب این موفقیت ارزشمند را به این دانش آموز ورزشکار، اولیا و مربی وی و جامعه دانش آموزی نهاوند تبریک گفت.

گفتنی است سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور، از 16 مرداد تا 6 شهریور ماه در 12 رشته به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات