کارشناس مسائل سیاسی گفت : ترس آمریکا و متحدانش از ایران بخاطر قدرت ایران در خاورمیانه است و اینکه میدانند اگر کوچکترین خطایی کنند ایران تلاویو را با خاک یکسان می کند واسرائیل در تیررس ایران است .
کد خبر: ۹۰۴۷۰۵۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرکار خانم اسلامی نیا (مشاور دفتر امام جمعه کرج) در همایش بصیرتی که به همت حوزه ۲۱۲حضرت سمیه (س) برگزار شد ، اظهار داشت : اتحاد و همبستگی مؤمنان در جوامع اسلامی موجب ترس و هراس آمریکا و صهیونیست‌ها شده و مردم ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیست‌ها ایستادگی خواهند .

ترس و هراس آمریکا و متحدانش از اقتدار ایران در منطقه است

مشاور دفتر امام جمعه کرج افزود : نکته دیگر در رابطه با ایران این است که تنگه هرمز که گذر گاه حیاتی ونبض تپنده اقتصاد است در دست ایران است و همچنین کوچکترین اقدامی باعث بسته شدن این تنگه از سوی ایران می شود .

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم در مقابل تبلیغات منفی دشمنان در رسانه‌ها، اظهارداشت: دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای به دنبال تبلیغ منفی علیه ایران بوده و مهم‌ترین هدفی که آن را دنبال می‌کنند براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: آمریکا همیشه با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغات منفی علیه ایران به دنبال نفوذ به این کشور بوده و خوشبختانه با تدابیر مقام معظم رهبری، همدلی و انسجام مردم خنثی می‌شوند.

در پایان این همایش نیز از سرکارخانم طاهری پور فرمانده پایگاه کوثر ولایت که در جشنواره مالک اشتر رتبه نخست رابدست آوردند تقدیر وتشکر شد.

 

 

خبرنگار بسیجی : زمان نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها