خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام خراسان جنوبی گفت: مراسم گرامی‌داشت بیستمین سالگرد عروج شهید «محمدناصر ناصری»، امروز (چهارشنبه) در بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۵۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

«محمدرضا صادق» مسئول هیئت رزمندگان اسلام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: بیستمین سالگرد عروج شهید «محمدناصر ناصری»، امروز (چهارشنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) بیرجند با سخنرانی حجت‌الاسلام «احمد پناهیان» و مداحی «مجتبی رمضانی» برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که سالروز شهادت شهید «محمدناصر ناصری» روز ۱۷ مردادماه است، تأخیر به وجود آمده به خاطر همزمانی با سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» بود که وی نیز با شهید «ناصری» و در یک مکان به شهادت رسیدند و این روز، به روز «خبرنگار» شهرت یافت.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام خراسان جنوبی، با بیان این‌که شهید «محمدناصر ناصری» هم‌رزم سردار شهید «محمود کاوه» و رئیس ستاد لشکر «ویژه شهدا» در دوران دفاع مقدس بود، بیان داشت: این شهید والامقام، شهید مظلومی است؛ چراکه وی در پوشش دیپلمات و در کشور «افغانستان» به شهادت رسید، درحالی‌که خدمات زیادی این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس مغفول مانده و به آن‌ها پرداخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این شهید در دوران دفاع مقدس به هم‌رزمان خود گفته است که اگر جنگ ۱۰ سال هم به طول بیانجامد، زمان و مکان شهادت من جای دیگری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها