خبرهای داغ:
فریدونشهر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر :
حجت الاسلام والمسلمین شیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در جلسه کارکنان ناحیه به بررسی ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در چهلمین سال حیاتش پرداخت.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۵۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر، حجت الاسلام والمسلمین شیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج در جلسه روشنگری کارکنان ناحیه به معرفی ویژگیهای انقلاب چهل ساله اسلامی پرداخت .

وی در ابتدا به بیان تعریفی دقیق از انقلاب پرداخت و با معرفی انقلاب های معاصر به بیان تفاوت ها میان این انقلاب ها با انقلاب اسلامی ایران پرداخت. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر سپس به تبیین عوامل و ویژگیهای پنجگانه انقلاب ها بویژه انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت .

وی در ادامه  به ترسیم مراحل انقلاب اسلامی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت.

حجت الاسلام شیاسی با اشاره به تحرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل کشور ، چهل سالگی انقلاب  را خار چشم همه دشمنان خواند و افزود چهل سالگی اوج پختگی انقلاب ماست چرا که در طول این مدت دشمن همواره با کینه توزی سعی در ساقط کردن نظام اسلامی داشته و هر بار هم بحمد الله با ناکامی مواجه شده است. این فشار ها و تهدیدها نه تنها انقلاب را از مسیر خود منحرف نکرده که باعث پختگی و با تجربه تر شدن این درخت تنومند شده است.

ایشان تکریم و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب را وظیفه آحاد ملت برشمرد و از همه خواست برای مقابله با توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب لحظه ای غفلت نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها