خبرهای داغ:
طرح اعتلاء بسیج همگام با کشاورز در شهر زیارت و روستای ورقی به همت حوزه شهید رجایی، کانون بسیج مهندسین کشاورزی و اداره منابع طبیعی شهرستان شیروان اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۷۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ طرح اعتلاء بسیج همگام با کشاورز در شهر زیارت و روستای ورقی به همت حوزه شهید رجایی، کانون بسیج مهندسین کشاورزی و اداره منابع طبیعی شهرستان شیروان اجرا شد.

کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه شیروان با همکاری اداره منابع طبیعی با هدف بسیج امکانات و ظرفیت‌ها در کمک به دستگاه‌های متولی بخش کشاورزی، اجرای طرح اعتلاء بسیج همگام با کشاورز را در دستور کار خود قرار داد.

احسان امیری با اشاره به اینکه در این طرح مهندسین کشاورزی بسیجی به‌صورت جهادی به شناسایی کشاورزان پیشرو در هر روستا می‌پردازند افزود: مهندسین کشاورزی بسیجی در طول دوره کاشت، داشت و برداشت از مزارع کشاورزی بازدید کرده و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه هدف، تشکیل شبکه‌های کشاورزی در هر روستا و تبدیل کشاورزان پیشرو به الگو و مرجعیت علمی در روستاها است گفت: کشاورزان پیشرو با فنونی که توسط مهندسین جهادگر بسیجی به آنها آموزش داده می‌شود علاوه بر افزایش محصول در واحدسطح، کاهش هزینه‌های تولید را نیز تجربه می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها