به همت حوزه مقاومت بسیج مرکزی ولیعصر سپاه ناحیه تربت حیدریه، آخرین مرحله اردوی جهادی و سازندگی این ناحیه در روستای محروم پنگی ازتوابع بخش کدکن تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۹۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
 سرگردپ اسدار حامد ماهر فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکزی ولیعصر سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه این اردو در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری اردو‌های جهادی محرومیت زدایی از چهره روستا‌های مناطق محروم است که با تبیین و ترویج فرهنگ کار و تلاش در آحاد مختلف مردم این مهم محقق می‌شود.

وی درادامه ضمن اشاره به اسکان و حضور پنج روزه این جهادگران افزود: اگر بخواهیم پایه‌های انقلاب بیش از گذشته مستحکم شود بهترین راه، خدمت به مردم محروم و نیازمند است، زیرا آن‌ها کمترین توقع و بیشترین منفعت را برای انقلاب اسلامی دارند.

ماهر همچنین افزود: در این اردو که آخرین مرحله از اعزام تابستان سال ۹۷ سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز بود، تعداد ۴۰ نفراز جهادگران بسیجی که دراین اردو حضور دارند در عرصه‌های مختلف اعم از عمرانی وسازندگی، کشاورزی، بهداشت محیط، فرهنگی، قرآنی، اعتقادی و اخلاقی و ... نقش آفرینی کردند.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود: با توجه به زحمات خالصانه کشیده شده درجهت محرومیت زدایی بیش از پیش توسط این جهادگران، پیش بینی می‌شود که این اقدامات با رضایت خوب اهالی و محرومین روستا مواجه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها