در نشست فصلی مدیران کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های اصفهان مطرح شد
نشست فصلی مدیران کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید دانشگاه‌های اصفهان، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا و با حضور مسئولین کانون‌ها و دفاتر بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۹۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

کانون های بسیج اساتید استان باید در حوزه طرح اعتلای بسیج اساتید قدم بردارند

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در این نشست رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب به حوزه اقتصاد دانش بنیان ورود کرده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز بر لزوم اقدام اساتید انقلابی متعهد و دلسوز دانشگاه‌های استان در حوزه رصد آرایش دشمن و معرفی اتاق جنگ اقتصادی تاکید کرد.
وی افزود، کانون های بسیج اساتید در سطح استان باید در حوزه طرح اعتلای بسیج اساتید قدم بردارند.
ایشان در ادامه از راه اندازی سه اندیشکده در سطح استانی و ملی تا کنون و انتظار تشکیل دو اندیشکده دیگر تا پایان سال خبر داد و بیان کرد که مدیران کانون های بسیج اساتید باید در حل معضلات جامعه تلاش کنند.

 کانون های بسیج اساتید استان باید در حوزه طرح اعتلای بسیج اساتید قدم بردارند

دکتر بیژن شمس مدیر سرمایه انسانی و کارگروه جنگ نرم سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز بیان کرد که در انتهای جنگ صفین پیروزی از آن سپاه اسلام بود تا بساط فتنه و تفرقه برچیده شود اما با خدعه و نیرنگ، قرآن برسر نیزه بردند و بی بصیرتی باعث شکست شد و امروز باید مواظب خدعه و نیرنگ بیرونی و بی بصیرتی داخلی باشیم.

کانون های بسیج اساتید استان باید در حوزه طرح اعتلای بسیج اساتید قدم بردارند

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز گفت : مسئولین بسیج اساتید و همچنین مسئولین بررسی و تحلیل باید شرایط و معضلات مراکز آموزشی و منطقه خود را رصد کرده و نسبت به ارائه راه حل مسئله و همچنین روشنگری دانشجویان و اساتید اقدام نمایند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز در این نشست بر لزوم تشکیل اندیشکده ها برای ایجاد هم افزایی در فعالیت‌های بین رشته‌ای و ارتباط دانشگاه و صنعت ؛ دولت و جامعه در پاسخ به چرایی ها و چگونگی رسیدگی به مسائل تاکید کرد.

ارسال نظرات