خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد:
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تمدن غرب امروزه به سرعت در حال تهی شدن از باورهای کذایی خود در حوزه لیبرالیسم و دموکراسی می باشد و جالب اینکه امروز این بحران از حوزه تفکر و اندیشه وارد حوزه اجتماعی و زندگی مردم شده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۹۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

سرهنگ الماس پویا منش مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: آمریکا امروز افول نظم بین الملل را کلید زده وپازل بحران نگرش به لیبرالیسم ودموکراسی آمریکایی را تکمیل کرده است.
وی ادامه داد: تمدن غرب امروزه به سرعت در حال تهی شدن از باورهای کذایی خود در حوزه لیبرالیسم و دموکراسی می باشد و جالب اینکه امروز این بحران از حوزه تفکر و اندیشه وارد حوزه اجتماعی و زندگی مردم شده است.
این مسئول ابراز کرد: وضعیت اسفبار خانواده در آمریکا وغرب ،گسترش بی اعتمادی ،مشکلات واقعی اقتصادی ،سود جویی نامحدود ،لذت طلبی نامتناهی، فرد گرایی شدید ومشکلات روحی وروانی قطعات دیگری از پازل بحران می باشد با این تفکرات و باورهای سخیف و بدنبال آن استراتژی کسب منفعت ،زوال آمریکا بسیار نزدیک است وفروپاشی آن قریب الوقوع خواهد بود.
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: آنها امروز با تمام قوا آمده اند و تیرهای آخر خودشان را رها کرده اند، آموزه های دینی ما را مورد تمسخر قرار می دهند ، به مقدسات مادر قالب نقد و دین هراسی حمله می کنند و تلاش برای جایگزینی آئین های کذایی را در برنامه خود دارند و به عبارتی سرمردم را پنبه می خواهند ببرند، بحران اقتصادی وتحریم را دامن می زنند تا تفکر خود را وارد حوزه اجتماعی و زندگی ایرانیان نمایند و از زوال نجات یابند.
پویامنش در پایان خاطرنشان کرد: واقعیت چیز دیگری برایشان رقم خواهد خورد و ما باید صبر کنیم تا غذای واقعی و اصلی را نوش جان کنیم از فست فودها وغدذاهای زائد جریانهای انحرافی پرهیز و بدنبال ولایت فقیه باشیم تا قله های موفقیت اسلام عزیزمان و ادامه صدور آن به سراسر گیتی را رقم بزنیم .
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها