نماینده اقلیت در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
مره صدق گفت: استفاده از تمام ظرفیت‎های موجود در کشور برای تربیت نسل آینده براساس فرهنگ بومی، اثرات مطلوبی برای جامعه در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۰۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷
سیامک مره صدق نماینده اقلیت در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون طرح تربیتی شهید بهنام محمدی عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‎های موجود در کشور برای تربیت نسل آینده براساس فرهنگ بومی، اثرات مطلوبی برای جامعه در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: اداره مدارس به صورت کلی در کشور کپی برداری از مدارس اروپایی است که با فرهنگ بومی و نیاز‌های ما سازگار نیست.

مره صدق تصریح کرد: کشور‌های اروپایی نیز به دنبال تغییر در شکل نهاد مدرسه هستند و افراد مذهبی از حضور فرزندان خود در مدارس تحت کنترل دولت اجتناب می‏‌کنند.
وی افزود: متاسفانه در بخشی از جامعه ما بی دفاع بودن در برابر تهاجم فرهنگی به عنوان ارزش و آزادی تعریف می‎شود که بایستی با این موضوع مقابله شود.

مره صدق بیان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‎ها در فرهنگ برای تربیت بهتر نسل انقلابی فعالیت مفیدی است و در صورتی که بتوان ارزش‎های انقلابی را با تکیه بر عناصر توحیدی و دینی به نسل جدید منتقل کرد در حراست از ارزش‎های انقلاب در آینده موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی تشکل مردم درزمان انقلاب و جنگ بودند خاطر نشان کرد: محور تمامی وحدت در زمان انقلاب و نیز محور اصلی اعزام نیرو‌های داوطلب به جبهه‎ها در دفاع مقدس مساجد بودند بنابراین مساجد پتانسیل بالایی به علت الگوی فرهنگی ایرانی دارد که به وسیله آن می‎توان ارزش‏های توحیدی و انقلابی را به نسل آینده منتقل کرد.
ارسال نظرات