نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که توسعه کشاورزی تنها دغدغه ماست، گفت: با کار و تلاش جهادی توسعه کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که توسعه کشاورزی تنها دغدغه ماست، گفت: با کار و تلاش جهادی توسعه کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی محقق خواهد شد. وی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بر توسعه کشاورزی نوین تاکید و تصریح کرد: امروزه کشاورزی علمی می‌تواند جوابگوی نیازهای داخلی باشد و خوشبختانه کشاورزی ما به سوی استفاده از روش‌های نوین کشاورزی حرکت می‌کند.

در این دیدار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان این که امروزه کشت‌های نوین در حال توسعه هستند، خواستار حمایت دولت از توسعه زعفران و سیستم‌های نوین آبیاری شد.

وی با بیان این که استان کرمانشاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در حوزه کشاورزی دارد، گفت: از دیرباز استان کرمانشاه محصولات کشاورزی مورد نیاز داخل استان را تامین و حتی نیاز دیگر استان‌ها را نیز تامین کرده است.

دیدار نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید در کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با خانواده شهید رضوان مدنی با ادای احترام به شهدای والامقام، گفت: خانواده شهدای ما سند مظلومیت و افتخارات انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما خانواده‌های شهدای ایثارگر زیادی هستند که چند فرزندشان در دوران دفاع مقدس شهید شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی یکی از ویژگی‌های خانواده شهدا را داشتن صبر و ایمان بزرگ اعلام کرد و افزود: این عزیزان در مقابل ناملایمات مقابله کرده و فقط به حفظ انقلاب و راه امام خمینی (ره) فکر می‌کنند و هیچ چشمداشتی نیز نداشته و ندارند.

وی دیگر ویژگی خانواده شهدا را غیرتمندی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب، صفا و اخلاص در بندگی برشمرد.

این مقام مسوول، مقاومت را رمز ماندگاری انقلاب و ناامیدی برای دشمنان دانست و بر تکیه بر ارزش‌های انقلاب تاکید کرد.

گفتنی است؛ در پایان نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی با تقدیم لوح سپاسی از خانواده شهیدان رضوان مدنی قدردانی کرد.

ارسال نظرات