سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج گفت: شهدای والامقام ما با خدای خود معالمه کرده بودن و مالشان و جانشان در راه اخلاص گذاشته بودند و امروز الگوی تربیتی ما باید رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم باشند و باید اهتمام ویژه در این جشنواره به آن‌ها داشت.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۵۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

الگوی تربیتی ما باید رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سردتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی در هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس(ع) که در مجتمع فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، اظهار داشت: پاسدارن انقلاب اسلامی حافظان ولایت و انقلاب هستند و امروز دشمنان تمام توان خود را با ابزارهای مختلف نظامی و روانی گذاشته اند تا تا به حافظان ولایت و اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج افزود: پویا کردن فرماندهان و مسئولان سپاه های استانی یکی از ارکان های جشنواره مالک اشتر است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان نظامی ما همیشه در میدان های رزم پیشرو بوده هستند و معادلات جنگ را در دنیا برهم زدند، گفت:در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی فرماندهان نظامی مربیان تربیتی بودند، رزمندگان و شهدای والامقام ما با خدای خود معالمه کرده بودن و مالشان و جانشان در راه اخلاص گذاشته بودند و امروز الگوی تربیتی ما باید رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم باشند و باید اهتمام ویژه در این جشنواره به آنها داشت.


الگوی تربیتی ما باید رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم باشد

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج تصریح کرد: عمل به وصیت شهداو پیام شهدا، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولانو مدیریت صحیح در کشور همه مشکلات را در کشور برطرف می کند و در این راستا معنویت، عبادت و تقوی یک مسله بسیار با اهمیت است.

سلیمانی در پایان با بیان این که سپاه حضرت عباس(ع) و فرمانده آن با اتکا و توکل به حضرت عباس(ع) کارها را به نحو احسن پیش می برد، گفت: سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) دست خود را با الگو گیری از حضرت عباس(ع) در راه دفاع از جان مردم عزیز تقدیم دین و اسلام کرده است و همیشه در زبان این فرمانده عزیز جمله ی؛ من در راه ولایت، انقلاب و اسلام حاظر هستم دیگر دست و جان خود را هم می دهم، جاری است و به جرات می توان گفت که اینها از صفات مالک اشترهای زمان ما است.

ارسال نظرات