سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان اردبیل،
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حصرت عباس(ع) استان اردبیل، فرماندهان و مسئولان و همه مردم باید با تمام توان چه در عرصه نظامی، اقتصادی و چه در عرصه اجتماعی و فرهنگی مقابل این توطئه‌های دشمنان بایستند و تفکرات بسیجی وار مالک اشتر را بر خودشان الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۵۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

فرماندهان و مسئولان از تفکرات بسیجی گونه مالک اشتر الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل که با حضور رده‌های سازمانی، معاونت‌ها و بسیجیان نخبه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان و مسئول سازمان اردویی کشور برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر برای تعالی دادن به برنامه های معنوی سپاه و بسیج است که فرامین رهبری را پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام الگو پروری است، گفت: هر برنامه ای که در عرصه های مختلف اجتماعی، دینی، فرهنگی، و سیاسی در کشور اجرا می شود با الگو گیری از شخصیت های بزرگ دینی و اسلامی برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) افزود: مالک اشتر یکی از الگو های دینی ما است و شخصیتی بسیار والامقام بوده که حضرت امیرالمونین علی علیه السلام با تمام وجود به آن تکیه کرده بود یکی از شخصیات هایی است که با تمام توان در هر کجایی که لازم بود با تمام قوای دینی از امام خویش دفاع می کرد.

فیاضی با بیان اینکه مالک اشتر شخصیتی بود که در مبارزه با نفس در زمان خودش یکه تاز بود، گفت:شاخصه های اول یک فرمانده مبارزه با هوای نفس است چرا که اولین ابزار دشمنان برای تخریب یک شخصیت فروپاشی هوای نفسانی است.

وی ادامه داد: مالک اشتر یک فردی بود که خود را سرباز واقعی ولایت می دانست و امروز به همین خاطر است که اسم و رسم آن در دنیا پر آوازه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: مدیران کشور و فرماندهان با الگو گیری از شخصیت مالک اشتر کارهای خود را به نحو احسن پیش ببرند چرا که ایشان یک مدیر مدبر و همیشه با مردم خوش رفتار بود و مسئول باید در راه خدا و ائمه معصوم قدم برداشته باید دامن او از هر جهت برای خدمت به مردم پاکتر باشد.

فیاضی با توجه به اینکه مالک اشتر هیچگاه مقابل هجمه و توطئه های دشمنان سست ایمان نشد، گفت:امروز حجمه های دشمنان بر علیه انقلاب ، دین، معنویت، اسلام و رهبری بسیار گسترده تر از قبل شده است و همه تفکرات و تلاششان برای از بردن قوای نظامی و وحدت و یکپارچگی ملت ایران است و فرماندهان و مسئولان و همه مردم باید با تمام توان چه در عرصه نظامی، اقتصادی و چه در عرصه اجتماعی و فرهنگی مقابل این توطئه های دشمنان بایستند و تفکرات بسیجی وار مالک اشتر را بر خودشان الگو قرار دهند.

فرماندهان و مسئولان از تفکرات بسیجی گونه مالک اشتر الگو بگیرند


سرهنگ پاسدار سید منصور صمصمام حیدری مسئول اشراف فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) در این مراسم تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر در راستای کمک به تعالی سازمانی، ارج نهادن به نتایج پایش عملکرد و بهره گیری از خلاقیت‌ها و نورآوری‌ها برای ارتقای توانایی‌ها و آمادگی‌های همه جانبه و هموار کردن بستر رشد و تعالی سازمانی برگزار می‌شود.

دبیر اشراف سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر با حضور رده‌های سازمانی، معاونت‌ها و بسیجیان نخبه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان گردید.

دبیر اجرایی جشنواره مالک اشتر استان اردبیل اظهار داشت: تفاوت این دوره جشنواره با سال‌های قبل برگزاری جشنواره به صورت مستقل در ۷ ناحیه مقاومت استان که از مرکز استان فاصله دارند، می باشد و جشنواره نواحی اردبیل، نیر، نمین، سرعین و تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در مرکز استان اردبیل برگزار شد.

حیدری گفت: 74 نفر از بسیجیان نخبه و موفق استان اردبیل در رده‌های مختلف سپاه حضرت عباس (ع) در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر تجلیل می شوند که این افراد منتخبین پایگاه ها، حوزه‌ها و ناحیه، کانون و گرو‌های جهادی و بسیج سازندگی هستند.

وی بیان کرد: این جشنواره همه ساله در ۴ سطح شامل فرماندهی کل سپاه ، نیروها،سازمان بسیج مستضعفین، سپاه های استانی، تیپ ها و نواحی مقاومت اجرا می‌شود.

دبیر اشراف سپاه حضرت عباس (ع)، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها و توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ پاسداری از اهداف جشنواره مالک اشتر است.

حیدری گفت: منتخبین این جشنواره پس از طرح شدن در کارگروههای تخصصی و تائید نهایی برای اجرا به نواحی تابعه ابلاغ خواهد گردید.

ارسال نظرات