فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه خبر داد
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه از اجرای 253 پروژه عامل المنفعه در مرکز استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ کریم علی نژاد در نشست خبری که امروز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تشکیل شد، اظهار کرد: 253 پروژه عام‌المنفعه در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی در ارومیه اجرا شده است که شامل احداث 18 خانه عالم، مشارکت در ساخت و مرمت 23 مسجد، احداث 20  خانه محروم، کمک به مرمت هشت  حوزه علمیه، 113 چشمه سرویس بهداشتی، آبرسانی به دو روستا و ... را شامل می شود.

این مسئول با بیان اینکه 2 میلیارد و 670 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه ها صرف شده است، اضافه کرد: این منبع مالی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) تهیه شده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ارومیه تامین 58 سری جهیزیه برای نوعروسان، 435 بسته فرهنگی برای دانش آموزان، 1 هزار و 130 بسته معیشتی، 660 بسته شامل البسه و کفش و ... را از جمله سایر اقدامات انجام گرفته برشمرد.

این مسئول پرداخت تسهیلات به ارزش 2 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی برای اشتغال زایی را مورد اشاره قرار داد و یادآوری کرد: این منبع مالی به 11 واحد تولید قارچ خوراکی، پرورش 44 واحد دام سبک و سنگین، 7 واحد ماکیان، 2 واحد گلخانه ای، 3 واحد پرورش مرغ بومی، 4 واحد زنبور عسل و 4 واحد گیاهان دارویی تخصیص پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری دهه امامت و ولایت قرار گرفته ایم، اجرای 100 عنوان برنامه در این مدت را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: این برنامه ها یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تقریب پیروان مذاهب به شمار می رود.

انتهای پیام

ارسال نظرات