خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع کارکنان سپاه آزادشهر :

به گونه ای عمل کنید که بوی شهید در شما احساس شود / بین مرحله دولت اسلامی و جامعه اسلامی توقف کرده­ ایم

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشستی صمیمی با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر گفت: ماموریت ما نگهبانی از انقلاب اسلامی است تا دیگران آرامش داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۸۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گونه ای عمل کنید که بوی شهید در شما احساس شود / بین مرحله دولت اسلامی و جامعه اسلامی توقف کرده­ ایمبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشستی صمیمی با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آزادشهر گفت: ماموریت ما نگهبانی از انقلاب اسلامی است تا دیگران آرامش داشته باشند.

وی افزود: امروز حکومت اسلامی ، همان کاری که پیامبر، همان مسئله ی غدیر، همان کاری که امیرالمومنین  انجام داده اند تشکیل شده است

معروفی با بیان اینکه این انقلاب امانتی است که باید از آن به خوبی مراقبت کنیم اذعان داشت: ما بین مرحله دولت اسلامی و جامعه اسلامی توقف کرده­ ایم و اگر بخواهیم نگهبان حکومت امام زمان و این انقلاب باشیم باید از پاسداری مان پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه با توجه به کلام امامین انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما سنگر انقلاب اسلامی ، سد بلای ایران و ارزشهای این انقلاب هستیم و باید پایدار بمانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری در هر جایی از جامعه که مشکلی پیش آمد فرمودند آن را به ستون محکم سپاه ببندید.

معروفی با تاکید بر اینکه بایستی به لحاظ ذهنی و روحی آماده شویم اظهار داشت: مأنوس بودن با خدا ، قرآن و ائمه ، با عمل کردن و نهراسیدن از غیر و ترس از خداوند میتواند ما را در انجام وظایف خود کمک کند.

وی در پایان گفت: به فرموده ی امام عالم محضر خداست و انسان در محضر خدا گناه نمیکند ، شما پاسداران نیز وقتی که باید به گونه ای عمل کنید که بوی شهید در شما احساس شود و همانند حاج قاسم عمل کنید که تمام دنیا خصوصا دشمنان آروزی دیدار ایشان را دارند .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار