فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: شناسایی انبار احتکار کالا در دستور کار سپاه و بسیج قرارگرفته است.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۰۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛‌ سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در حاشیه همایش آبروی محله در مورد احتکار چنین مطرح کرد: شناسایی انبار احتکار کالا در دستور کار سپاه و بسیج قرارگرفته است.

کونانی در حاشیه مراسم آبروی محله که به مناسبت گرامیداشت شهید علی‌محمد صید مرادی در پارک شهید بهشتی کوهدشت برگزار شد اظهار کرد: ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم که معیشت و اقتصاد مردم را مورد هجمه قرار داده است در شرایطی که مردم تحت‌فشار گرانی هستند عده‌ای دست به احتکار مایحتاج مردم زده‌اند.

وی افزود: رده‌های مقاومت در سراسر کشور از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای شناسایی محتکران و کسانی که اقلام را انبار می‌کنند مأمور شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن اشاره به لزوم برخورد انقلابی و جدی با احتکار کنندگان اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته بیشترین تأکید مقام معظم رهبری بر محور مسائل اقتصادی بوده که نشان‌دهنده تیزبینی و شناخت اهداف دشمنان توسط ایشان است.

کونانی بابیان اینکه از نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن به کشور باید مراقبت کنیم، گفت: استکبار به دنبال اضمحلال انقلاب اسلامی از درون است که این هدف را به گور خواهند برد.

وی با اشاره نقشه دشمنان علیه ایران در فضای مجازی تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی باورها و ارزش‌های دینی و به عبارتی انقلاب را نشانه گرفته و تنها راه غلبه بر دشمنان، روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در پایان گفت: امروز ملت ایران با توجه به ایستادگی و ایثار شهیدان همچون یک قدرت برتر درصحنه بین‌المللی عمل می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات