مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی شهرستان لرستان گفت: تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه محروم و عشایری "بزنوید" از توابع شهرستان الیگودرز اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفتگو با خبرنگار بسیج از لرستان، اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و گسترش روحیه خدمت به مردم علی‌الخصوص در اقشار محروم به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز تیم پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه محروم و سخت گذر روستای دستگرد از توابع بزنوید شهرستان الیگودرز اعزام شدند.

وی افزود: تیم پزشکی شامل: پزشک، ماما، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و مبارزه، دارو یار این تیم را همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، معاینه، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

ملک آرا بیان کرد: اکیپ بهداشتی درمانی 10 نفره جامعه پزشکی در این برنامه تعداد بیش 150 نفر از مردم منطقه مذکور از خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی رایگان بهره‌مند شدند و همچنین در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت نمود.

وی افزود: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر و همچنین راه‌های پیشگیری از آن توسط کار‌شناسان مربوطه انجام شد.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات