خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خطاب به خبرنگاران گفت: دشمن را فراموش نکرده و غافل نشوید، نقد باید منصفانه باشد نه به قصد تخریب بیان شود، خود را به قانون مقید کنید و به خواست دشمن کمک نکنید تا شیرینی مردم را تلخ نکنید.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۲۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید از دشمن غافل شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش و اهمیت رسانه اظهار داشت: رسانه در مدیریت افکار عمومی از قدرت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به دوره صدر اسلام افزود: چه چیزی این اثرگذاری در افکار عمومی را داشت و ذهن‌های مردم را هدایت کرد به سمتی که حتی حضرت علی(ع) در محراب عبادت به شهادت رسید و گفتند «مگر علی(ع) نماز می‌خواند».

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: چه چیزی افراد نمازخوان را برانگیخت که با «قربة الی الله» به روی فرزند پیغمبر(ع) شمشیر کشیدند.

وی با بیان اینکه اهمیت اخلاق از علم نیز بیشتر است، عنوان کرد: رسانه‌ها نباید ابزار دست عده‌ای منفعت طلب شوند، دین خود را به دنیای دیگران نفروشید، فضای جامعه را فضای برادری و مهربانی کنید.

سیاهوشی خطاب به خبرنگاران بیان داشت: دشمن را فراموش نکرده و غافل نشوید، نقد باید منصفانه باشد نه به قصد تخریب بیان شود، خود را به قانون مقید کنید و به خواست دشمن کمک نکنید تا شیرینی مردم را تلخ نکنید.

وی ادامه داد: نباید ذهن مردم را مشغول مسائل فرعی کنید تا نقاط برجسته ملت و نظام تضعیف نشود و باید از اختلافات جزیی وغیره اصولی صرف نظر کنید و یکدیگر را متهم نکنید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: خبرنگاران باید سه وظیفه نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح تبادل آرا و افکار در جامعه را همواره دنبال کنند.

 وی با بیان اینکع رسانه‌ها باید تقوا، صداقت، عفاف و انصاف داشته باشند، یادآور شد: فضای هتک حرمت هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق و خلاف عقل سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات