خبرهای داغ:
سردار حسین معروفی :

دشمن بعد از هفت هفته فهمید خامنه ای خمینی دیگر است اما برخی ها در داخل هنوز بعد از 30 سال نفهمیده اند

سردار معروفی گفت:کسی که دلش را به این تشویق ولوح تقدیر خوش کند ومتوقف شود محافظه کار است واین یعنی خود شیفتگی و رضایت بر وضع موجود واگر کسی بر وضع موجود رضایت دهد انقلابی نیست.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۳۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در هشتمین جشنواره مالک اشتر که با حضور رده های برتر وسازمان های موفق سپاه نینوا تشکیل گردید ضمن تقدیر وتشکراز تمامی معاونتها و سازمانها و کارگروههای مختلف که در برپایی جشنواره مالک اشتر نقش داشتند گفت:علت اینکه این جشنواره به نام مالک اشتر مزین شده این است که این مرد بزرگ فرمانده نظامی امیرالمومنین بوده است ولی با کمی تامل و دقت در تاریخ خواهیم فهمید یک بعد مالک اشتر نظامی بود ولی ایشان ستونی بود که امام علی علیه السلام به او تکیه میکرد.
 
فرمانده سپاه نینوا در ادامه افزود:مالک اشتر در امیر المومنین ذوب شده بود و ولایتمدار محض بود وبا میل امامش مجاهدت کرد نه با سخن علی علیه السلام.مالک اشتر میخواست به ما بگوید اگر بنشینیم و اماممان به ما بگوید و بنویسد وفتوی دهد ما امام زمانمان را هزینه کرده ایم.در واقع مالک اشتر به کسی میگویند که به میل امامش رفتار کند و ما پاسداران انقلاب اسلامی باید در این جشنواره جهت و هدف مان را خوب وبه شکل درست پیدا کنیم.
 
وی ادامه داد:اشراف فرماندهی یک مانیتورینگ است در جلوی چشم فرمانده که جهت وهدفمان را تعریف کنیم واگر این مانیتور خلاف واقع جهت دهد فرمانده راه را کج خواهد رفت و در نهایت این گزارشات به دست فرماندهی معظم کل قوا میرسد که این عامل مهم ایجاب میکند کاملا صداقت در گفتار و گزارش دهی داشته باشیم تا خدایی نکرده مدیون نشویم.
 
فرمانده سپاه نینوا گفت:کسی که دلش را به این تشویق ولوح تقدیر خوش کند ومتوقف شود محافظه کار است واین یعنی خود شیفتگی و رضایت بر وضع موجود واگر کسی بر وضع موجود رضایت دهد انقلابی نیست.
 
وی خطاب به مسئولان وفرماندهان نواحی و حوزه ها وپایگاههای بسیج متذکر شد:اولویت اصلی وبزرگترین آسیب ما در استان مبحث طلاق است که در این زمینه باید فکری اساسی وبرنامه ریزی جدی وهدف گذاری کرد.
 
معروفی با اشاره به نامگذاری وشعار سال توسط مقام معظم رهبری که به مدت ۲۸ سال ادامه دارد گفت: حضرت آقا بعنوان دیده بان نظام صف آرایی دشمن را میبیند و به مدت ۱۱سال است که شعار های سال را با گرایش اقتصادی نامگذاری میکند و نقشه راه را به ما نشان میدهد. ولی در عوض ما در این چند سال اخیر با خرید اجناس و ما یحتاج زندگیمان جوان ۱۶ ساله چینی را سر کار بردیم و جوان ۲۵ ساله خودمان را بیکار کردیم وکارخانه هایمان تعطیل ونیمه تعطیل شد.
 
فرمانده سپاه نینوا در پایان با اشاره به کشف وضبط ۱۱۵۰ تن برنج در شهرستان آق قلا توسط سپاه نینوا وتذکر جدی به محتکرین گفت: وظیفه ما در این مقطع بسیار حساس این است که گوش به فرمان امام خامنه ایی حفظه الله باشیم واگر جامعه بدنبال امامش و مالک اشترها به میل امامشان حرکت کنند دشمن جرات نمیکند زبان درازی کند وما عزت واقتداری که در این ۴۰ سال بدست آوردیم بخاط جهت دهی شفاف ودقیقی است که امام خمینی رحمه الله علیه و امام خامنه ایی عزیز برایمان ترسیم کرده اند.و دشمن بعد از گذشت هفت هفته فهمید که خامنه ای خمینی دیگر است ولی متاسفانه در داخل بعضی ها بعد از ۳۰ سال هنوز این را درک نکرده اند واگر امام ما از ما راضی باشد خدای متعال وامام زمان (عج الله)هم از ما راضی خواهند بود ورمز پیروزی ما در دفاع مقدس ین بود والان هم همین است وبس.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار