خبرهای داغ:
مسئولان حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) همراه با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه با احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۴۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و فرمانده حوزه حضرت نرجس (س) به همراه فرماندهان پایگاه‌های تابعه در راستای پیگیری و حل مشکلات منطقه پردیسان با احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رییسه مجلس دیدار کردند.
 
دیدار مسئولان حوزه حضرت نرجس (ع) قم با عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی
 
لیلا شکریان مسوول جامعه زنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این دیدار طی سخنانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که در کار فرهنگی در بند امکانات ومادیات نباشید، گفت: به حول وقوه الهی حوزه حضرت نرجس (س) با داشتن نیرو‌های بسیجی مخلص، فعال و خلاق درعرصه فرهنگی به طور جهادی گام‌های بلندی برداشته، اما وجود خانواده‌های مهاجر که ازاقشار مستضعف جامعه هستند به دلیل هزینه سنگین سالن‌های ورزشی عرصه را برای فعالیت این گروه جامعه تنگ وامکان استفاده از امکانات ورزشی برای افراد کم درآمد وجود ندارد که باید دراین زمینه چاره اندیشی کرد.
وی افزود: امسال پایگاه‌های مقاومت بسیج مقدمات برپایی بازارچه‌های اقتصادی زیادی در سطح پردیسان ایجاد کردند که به دلیل نداشتن فضا، بیشتر آن‌ها تعطیل شد.
شکریان در ادامه خواستار آن شد که مکانی برای بازارچه اقتصاد مقاومتی اختصاص یابد تا اعضای بسیج ودیگر اقشار که کار‌های تولید داخلی انجام می‌دهند دراین بازارچه مشعول به کارشوند وبه فعالیت‌های اقتصادی سالم بپردازند.
زینب راستگو فرمانده حوزه نرجس(س) نیز با اشاره به کمبود امکانات ورزشی ابراز داشت: امکانات ورزشی ازجمله سالن تیراندازی، استخر و دارت از نیاز‌های ورزشی بانوان است و حوزه حضرت نرجس (س) با داشتن نیرو‌های فعال وانقلابی با وجود کمترین امکانات به طور جهادی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اردویی، تربیتی و ... گام‌های خوبی برداشته بطوری که طی چندسال اخیر همواره درجشنواره مالک اشتر عنوان رتبه اول را به خود اختصاص داده است و انتظار می‌رود مسئولین توجه خاصی به این حوزه داشته و از آن حمایت کنند.
در ادامه این نشست، نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مسئولیت ما بسیجی‌ها بسیار خطیر است، ما در جایگاه مجلس و شما در جایگاه حوزه و پایگاه‌های تابعه همه مسئولیت داریم، امروز دشمن وضعیتی را طراحی کرده که دستاورد‌های انقلاب اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید است زیر سوال ببرد و مردم ما را به انقلاب اسلامی بدبین کند.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دلسوز ما نیستند بلکه چشم طمع به منابع ایران دارند و به دنبال سود و منفعت طلبی خود می‌باشند گفت: افراد انقلابی وولایتمدار باید پاسدار اسلام وانقلاب باشند.
امیرآبادی شفاف سازی را درعصر کنونی ازوظایف بسیجیان دانست وخاطرنشان کرد: بسیج نیروی نظامی صرف نیست، بلکه بسیج حافظ انقلاب است ومسولیت بسیج نسبت به دیگر اقشار جامعه سنگین‌تر است.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: مساله نفوذ ازمسایل بااهمیتی می‌باشد که بعضی ازمسئولین با سوءاستفاده گری از این مساله باعث بدبینی مردم به نظام شدند.
وی با ارایه گزارش عمرانی ودرمانی وتحصیلی که درشهر پردیسان صورت گرفته اظهار داشت: شهر پردیسان به دلیل جدید بودنش یکدفعه مشکلاتش رفع نخواهد شد وبرای آبادانی نیاز به گذشت زمان و پیگیری مسئولین دارد.
ارسال نظرات