خبرهای داغ:
مرحله مقدماتی سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان کادر و وظیفه سپاه فجر فارس به‌صورت همزمان در ۴ نقطه استان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۴۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مرحله مقدماتی سی و هفتمین مسابقات قرآن كاركنان كادر و وظیفه سپاه فجر فارس به‌صورت همزمان از صبح امروز، ۲۴ تیرماه جاری در ۴ نقطه استان برگزار شده و در حال برگزاری است.

مسابقات شهرستان‌های شمال استان به میزبانی اقلید، شرق استان به میزبانی استهبان، جنوب استان به میزبانی خنج و مركز استان نیز به میزبانی سپاه بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.

محسن خبیر، مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایكنا گفت: این مسابقات به صورت همزمان در ۴ نقطه استان در حال برگزاری است كه نتایج آن طی دو سه روز آینده مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینكه برگزیدگان این مرحله، به مرحله استانی اعزام می‌شوند، افزود: نفرات ممتاز هر رشته كه حدنصاب ۷۰ درصد امتیاز را كسب كنند به مرحله استانی راه پیدا خواهند كرد.

خبیر همچنین از رقابت ۱۴۰ نفر در ۱۰ رشته این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: در شهر مقدس شیراز قریب ۴۰ نفر در این مرحله از مسابقات به رقابت پرداختند.

مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و كل، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد.

وی با بیان اینكه مرحله استانی در شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: امسال مرحله منطقه‌ای نیز قبل از برگزاری مرحله كشوری اضافه شده است كه استان فارس در آبان‌ماه امسال میزبان متسابقان استان‌های جنوب كشور خواهد بود.

یادآور می‌شود، نتایج این مسابقات متعاقباً طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار