خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز از برپایی نمایشگاه «راه‌های میانبر» با حضور فعالان مساجد موفق کشور در شیراز، سومین حرم اهل بیت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ محمد جعفر دوستدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دو سال گذشته سپاه ناحیه بقیه الله مبتکر برگزاری برنامه روز مسجد بوده است و با این برنامه‌‌ها سعی کردیم توجه مسئولین به نسخه شفابخش مسجد جلب کنیم. در همین راستا امسال هم برنامه‌های ویژه‌ای برای بزرگداشت روز مسجد پیش‌بینی کردیم که عموم مردم شیراز را به این برنامه‌ها دعوت می‌کنیم.

وی افزود: نمایشگاه «راه‌های میانبر» به مناسبت روز جهانی مسجد از شنبه تا دوشنبه ۲۷ تا ۲۹ مرداد ماه در مسجد تاریخی مشیر در محله سنگ سیاه برپا می شود.

دوستدار تصریح کرد: این نمایشگاه با توجه به کارکردهای متنوع مسجد با هدف ترویج گفتمان مسجد محوری و ارائه الگوهای موفق مسجدی به مردم طراحی شده است

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز افزود: از مساجد برتر کشور مثل مسجد صنعتگران مشهد، مسجد مشیریه تهران و مسجد امام حسین جهرم و مجموعه طلیعه ظهور از اهواز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است. همچنین جمعی از مراکز برتر تولید محتوای مسجدی مانند باشگاه ایده پردازان مسجدی و مسجد نما  در این سه روز مهمان این نمایشگاه هستند.

دوستدار با اشاره به اینکه در حال حاضر غربت خاصی در بحث مساجد وجود دارد یاداور شد: اگر مسجد پویا و فعال باشد محله را می تواند ارتقا دهد اما متاسفانه غفلت خاصی در این حوزه رخ داده است. ما برای غفلت زدایی از این مهم در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های مختلف با عنوان دولت محله، مدرسه در مسجد، مدیریت مسجد، خلاقیت در مسجد برگزار خواهیم کرد. همچنین تجلیل از فعالان عرصه مسجدی از جمله برنامه‌های ما در این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۲۷ تا ۲۹ مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها