اعزام گروه جهادی سپاه قمربنی هاشم(ع) به دهستان موگویی

گروه جهادی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام عازم منطقه محروم دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۵۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) گفت: به‌منظور کمک‌رسانی به مردم مناطق محروم، جمعی از فرماندهان و معاونین سپاه استان چهارمحال و بختیاری  درقالب گروه جهادی عازم منطقه موگویی شدند.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف، یکی از ماموریت‌های سپاه در مورد مردم‌یاری و مردم‌داری و همچنین محرومیت‌زدایی می‌باشد.

وی، فرماندهان و معاونین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام را پیش قدم در همراهی با گروه های جهادی دانست و  آشنایی با منطقه، ساماندهی و سازماندهی گروه های جهادی فعال برای فعالیت در این نقطه و بررسی امورات مرتبط با سازمان بسیج سازندگی استان را از اهداف اعزام گروه جهادی فرماندهان و معاونین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری افزود: این گروه جهادی مشکلات و محدودیت‌هایی که در شهرستان کوهرنگ خصوصا در منطقه موگویی وجود دارد را پیگیری خواهند و با کمک‌دهی به گروه‌های جهادی و بسیجیانی که در این مناطق مشغول فعالیت هستند راه‌گشای برخی از مشکلات این عزیزان خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار