خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود گفت: توجه به فرهنگ اهل بیت (ع) و قرآن کریم کمک کننده جامعه امروز برای برون رفت از مشکلات مختلفی است که گریبان جامعه را گرفته است.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در مراسم شب شهادت امام جواد (ع) در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با تسلیت ایام شهادت امام جواد (ع) و تبریک حلول ماه ذی الحجه با بیان اینکه امروز مشکل جامعه ما دوری از معنویت و فرهنگ قرآن و اهل بیت است اظهار کرد: اگر ما به قرآن و سنت رجوع کنیم و سیره اهل بیت (ع) را سرلوحه کار و ندگی خود قرار دهیم شاهد بروز این مشکلات در جامعه نخواهیم بود.
وی افزود: توجه به معنویت و کار و تلاش و خدمت صادقانه و خالصانه و خدمت به مردم و احترام به دیگران برگرفته از قرآن و سنت برای رشد و تعالی جامعه است و باید ما به این شاخصه‌ها توجه نماییم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه سیره اهل بیت (ع) دستگیری و کمک به مردم در حد توان بوده است گفت: باید امروز همه ما که مسئولیتی در جامعه اسلامی داریم و دولتمردان ما کمر همت را برای خدمت به جامعه ببندند و در راستای تعالی نظام اسلامی تلاش و همت و هم افزایی خود را بیشتر کنند تا با کمک مردم از این مشکلات به سلامت عبور کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها