خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بازنشستگان ناحیه مقاومت بسیج خوانسار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۱۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بازنشستگان ناحیه خوانسار با حضور پیشکسوتان این ناحیه و همچنین سایر مهمانان برگزار شد.

جناب آقای صالحی مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان اصفهان  به عنوان مهمان ویژه و سخنران مراسم  در رابطه با مسائل  مورد نیاز کشور و همچنین دادن امید به مردم سخنانی ایراد کرد.

ایشان گفت: در شرایط فعلی کشور که دشمن تمام قد به دشمنی ما برخواسته است در فکر و قصد نا امید کردن مردم کشور بعد از 40 سال انقلاب است و اینکه بگویداین نظام بعد از این سالها نا کارآمد است، اما ما به عنوان پاسداران انقلاب وظیفه داریم از این انقلاب دفاع کنیم و در این شرایط به مردم امید دهیم و نقشه دشمن را خنثی کنیم.

جناب آقای صالحی همچنین افزود: ما به عنوان پیشکسوتان جبهه جهاد و شهادت وظیفه داریم همچون گذشته یعنی زمان انقلاب و دفاع مقدس از انقلاب و نظام و کشور و ... دفاع کنیم و نگوییم ما بازنشسته شده ایم و خدایی ناکرده از صحنه کنار بکشیم.

مسئول جدید کانون بازنشستگان ناحیه خوانسار جناب آقای خلیل اورعی نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده ،مسئول نمایندگی و سایر همکاران و پیشکسوتان ناحیه خوانسار و همچنین تقدر و تشکر ویژه از زحمات مسئول سابق کانون جناب آقای پرخان گفت باید مثل قبل دست در دست هم کارو تلاش کنیم و صحنه را خالی نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها