حبیب قاسمی
شهردار برازجان در دفتر هفته نامه مردم جنوب:
شهردار برازجان با حضور در دفتر هفته نامه مردم جنوب و سایت سخن مردم گفت: این دو رسانه، رسانه هایی پویا، فعال و مردمی هستند.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مهندس محمدی شهردار برازجان  با حضوردر دفتر هفته نامه مردم جنوب ،روز خبرنگار را به مدیر مسئول وهیئت تحریریه هفته نامه مردم جنوب وپایگاه خبری سخن مردم تبریک گفت و برایشان از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت نمود.

ایشان هفته نامه مردم جنوب و پایگاه خبری سخن مردم را رسانه هایی پویا ،فعال،مردمی و بدون حاشیه دانستند واظهارداشت:شما با عشق وعلاقه مشغول به کار هستید ودرزمینه خبر رسانی به مردم کاربزرگی را انجام می دهید که جای خسته نباشید داردوهدف شمادرعرصه خبرنگاری آگاهی بخشیدن به جامعه ومشکلات مردم است.

شهردار موفق برازجان بیان داشتند: ما وهمکارانمان در شهرداری قدردان کار ارزشمند شما دررسانه هستیم وآمادگی داریم نقد وانتقادات مردم را هم بشنویم واگر جایی کم وکاستی است جبران کنیم، مادرشهرداری ملاقات عمومی داریم ومردم می توانند مشکلاتشان را با درمیان بگذارند وتا آنجایی که بتوانیم دریغ نمی کنیم ومن ازاینکه می توانم مشکلات شهرراحل کنم خداوند را شکر می کنم.

هدف ما از اول ورود به مدیریت شهرداری ،توسعه وپیشرفت شهروساماندهی کارهاوپروژها بود ازجمله بازگشایی معابر، پیست دوچرخه سواری درکنار جاده سلامت که استقبال زیادی ازآن شده است،افتتاح تونل نوری که درروحیه جوانان آثار مثبت دارد ، ساماندهی ضلع جنوبی دژبرازجان هم درحال انجام است که درهنگام عید جای بیشتری برای بازدید مسافران وهمچنین گردشگران که از شهر باستانی برازجان بازدید می کنند.چون دژبرازجان از چایگاه واهمیت ویژ ه ای برخوردار است .

شهردار برازجان درادامه از تکمیل طرح ها وپروژهای دردست اقدام ،آسفالت کوچه ها معابر خبر داد و بیان نمود سعی نموده ایم مشکلاتی که درشهر وجوددارد ودرحوزه شهرداری است را حل کنیم وهدف ما خدمت به همشهریان عزیز است به یقین مردم کارهای ما را می بینند وقدردان زحمات پرسنل شهرداری هستند..

وی اظهار داشت:طرح جابجایی جمعه بازار و اتصال بلوار شریعتی به الفتح و تعریض پل والفجر را در دستور کار داریم که انشاالله درآینده انجام خواهد شد.

دراین دیدار آقای قاسمی مدیرمسئول هفته نامه مردم جنوب وپایگاه خبری سخن مردم ضمن خیرمقدم به مهندس محمدی و همراهان از زحماتشان در طول این مدت تقدیر و برای ایشان و همکارانشان در حوزه شهری از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت نمود.

وی درادامه افزود:با توجه به مشکلات اقتصادی وگرانی کاغذ وقیمت بالای چاپ ولی ما همچنان با عشق وعلاقه مشغول به کار هستیم وبا چاپ هفتگی هفته نامه اخباررا دراختیار مردم قرار می دهیم ونشریات جا دارد حمایت بیشتری شوند.

ارسال نظرات